čtvrtek 29. listopadu 2012

Yves Rocher - odličovací mléko


Vzhledem k tomu, že mi začal docházet odličovač začala jsem se rozhlížet po novém. V posledním Lady boxu byly různé slevy na kosmetiku Yves Rocher a zrovna jakoby náhodou tam byla sleva i na odličovací mléko, tak jsem si řekla, že si ho půjdu koupit. V obchodě jsem samozřejmě byla „překvapená“ jelikož ta super sleva byla nakonec úplně směšná, jelikož odličovací mléko bylo zrovna v akci, takže sleva byla kolem 5,- Kč :). Tím pádem všechny ostatní slevy na Yves Rocher hážu do koše, protože jsou úplně k ničemu.

Vyhlazující odličovací mléko na obličej a oči
Jako první věc co mě okamžitě zaujalo je, jak mléko úžasně voní. Opravdu, vůně mi moc sedla. Odličování s ním už ale taková hitparáda není, jelikož mě dře kůži. Nevím, jestli tenhle pocit znáte, ani nevím, jak to mám napsat abyste mě pochopili :). Zřejmě mléko tolik neodličuje, tak víc tlačím na tampónek a to mě dře:) Dále by mléko mělo mít vyhlazující účinek, což po týdnu používání nedokážu posoudit.


Musím přiznat, že bych se raději vrátila k odličovací emulzi, co jsem měla před tím. Používala jsem dvoufázovou odličovací emulzi od Ryoru, s kterou jsem byla velmi spokojená.

Srovnání
Yves Rocher                             Ryor
+ vůně (nádhera)                        -/+ neparfemovaný,což                    
+ tolik nemastí                             někomu může vyhovovat
- dražší                                - opravdu hodně mastí
- hůř odličuje                            (vždy musím použít
                                           tonikum)
                                        + výborná cena (90,- Kč)
                                        + jemně a velmi rychle 
                                          odličuje

5 komentářů:

  1. Ty slevy z ladyboxu jsou fakt na nic. Já teda nevyužila ani jednu. Místo těch slev mohli dát ještě jeden produkt. Od YR mám teď vzorečky krémů, tak testuju, ale zatím nic zvláštního :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám od YR jen to odličovadlo a to je dobrý a pak mám ještě tonikum a to teda nic moc...

      Vymazat
  2. tyjo.. taky jsem se nechala nachytat na slevy LB a taky jsem premyslela o tomhle mleku, ale nakonec jsem ho nevzala - koukam, ze mi to nemusi byt lito...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)