středa 2. ledna 2013

Spotřebováno, prosinec 2012


Rozhodla jsem se přidávat také články o mé spotřebované kosmetice, nejen proto, že mě tyhle články baví číst na ostatních blozích ale také proto, že mě zajímalo, kolik toho za daný měsíc spotřebuji já. Překvapilo, mě, že toho spotřebuji celkem dost, jelikož jsem si vždycky říkala, to já bych tyhle články psát nemohla, spotřebuji tak maximálně jednu věc měsíčně. Nakonec jsem se nestačila divit, kolik toho spotřebuji :)

Vzorečky:

Anticelulitidní čistící tělový – Lirene Z peelingu jsem byla unešená, nejenže skvěle voněl ale je velmi příjemný na pokožku. Hrubší zrnka jsou přesně to, co od tělového peelingu čekám. Jeho pořizovací cena je do 100,- Kč. Vzoreček mi stačil na dvě použití, takže, jak bojuje s celulitidou, to nepoznám, ale i tak bych si ho moc ráda koupila.

 

Denní krém Ageless Results s SPF 15 - Avon – proti krému nic nemám, příjemně voní a nedráždí pokožku, ale zároveň mě na něm nepřišlo nic mimořádného, takže bych si ho rozhodně nekoupila.

Plná balení:

Rozpustná vločka do koupele – Avon – o vločce už jsem psala zde a pořád si stojím za tím, že už nikdy víc!

Tělové máslo Coconut Latte – NIP+FAB – i o tomhle máslu jsem vám už psala zde. Opravdu jsem si ho zamilovala a zřejmě si ho koupím ve větším balení. Stojí okolo 209,- Kč za 200 ml.

Šampón Hair Repair – Gliss Kur – šampón, který slibuje redukci třepení konečků. Rozhodně nefunguje, třepící se konečky se nezacelí, ale já ho mám stejně ráda. Je to moje asi desáté balení a nedám na něj dopustit, vyhovuje mi jak jeho vůně, tak i péče pro mé vlasy. V kombinaci s kondicionérem, ze stejné řady, se cítím jako na obláčku :) (cena okolo 90,- Kč)

Deodorant clear pure – Rexona – deodoranty od Rexony všichni určitě dobře znáte, mě vyhovují. Mrzí me, že mi zrovna došel, protože teď musím používat DeoCrystal, který byl v nějakém SenzaBoxu a je to hrůza. Zlatá rexona! (cena okolo 65,- Kč

Řasenka Long lasting – Dermacol -  hypoalergenní řasenka, která prodlouží, zhustí a dodá objem Vašim řasám a já jsem s ní byla moc spokojená, proto jsem moc ráda, že jsem letos k Vánocům dostala další balení. Určitě doporučuji (cena okolo 180,- Kč)

Pleťové kapsle Optimals Oxygen Boots – Oriflame – kapsle mají podporovat okysličení pleti, pleť má poté vypadat svěže a dobře dýchat. Můj názor je takový, že vůbec nechápu, co to vlastně dělá. I když pleť je po použití trošku mastnější, za chvíli se mastnota vstřebá a moje pleť je dále vysušená. Za 329,-Kč bych čekala alespoň nějaký výsledek. Znovu už určitě ne. Jestli však máte mastnou pleť, budou Vám zřejmě kapsle vyhovovat.

Tuhé mýdlo, ovocné plody – Lidl – výrobek označuji jako největší překvapení měsíce. Krásně voní, výborně se mi s ním umývá a nevysušuje ruce. Za necelých 5,- Kč mýdlo opravdu stojí.

Čistící proužky na nos – Nivea – proužky dostávají cenu za největší zklamání prosince. Mají důkladně odstraňovat černé tečky a intenzivně čistit póry. Sice jsem si nos nezkoumala pod lupou a nepřepočítávala na něm tečky, ale dovoluji si říct, že všechny zůstaly na svém místě a to tedy na mém nose. Už nikdy více si proužky nepořídím a budu ráda, když spotřebuji všechny, co mám doma. (cena okolo 230,- Kč/10 ks)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)