pondělí 11. března 2013

Bohatá nadílka - Lush


Přichází jaro, i když má být tenhle týden ještě zima. Když jsem se dívala nedávno do kalendáře a zjistila jsem, že za tři týdny jsou Velikonoce, docela mě to vyděsilo. Vůbec jsem nečekala, že jaro je tak blízko. Dokonce jsem si myslela, že si ještě několikrát zajedu zalyžovat, no „několikrát“ už asi ne. Ale alespoň jednou bych to ještě stihnout měla.

Lush mi e-mail pořád zahlcuje reklamními letáky o výrobcích na jaro, na Velikonoce a na kdo ví co ještě. Pár věcí by se mi tam samozřejmě líbilo. Například Mumkins do vany, je úplně úžasně miloučká věcička. Už když se na to koukám, říkám si jak je ta věc roztomilá. Ale co naplat. I když mám teď poštovné zdarma, mám toho doma ještě plno od Vánoc. Mám alespoň dvacet výrobků, které jsem ještě nestihla spotřebovat. Takže dokud to nevypotřebuji, tak rozhodně nic objednávat nebudu. (I když jak se znám tak si stejně něco objednám, alespoň toho roztomilýho Mumkinsa:))

Jako poslední věc jsem spotřebovala Bohatou nadílku.

Bohatá nadílka - 140g



Bohatá nadílka je znovu použitelná koupelová pěna. Byla v balíčku With love from Santa, který stál 750,-Kč. Když vezmu v úvahu, že balíček obsahoval 4 výrobky, tak na jeden připadá 188,-Kč.
Popis od Lush: Nadílka plná prohřívacího koření. Rozdrobte do vany červený vak a dárečky si nechte na příště.
Bohatá nadílka po rozdělení

+
Nejpozitivnější věc na celém výrobku je struktura vody po jeho použití. Jako byste si tam kápli nějaký super olej. (Nemastí kůži, ani vanu ale zároveň nevysušuje a kůži jsem měla po koupeli tak příjemnou a hydratovanou, že jsem vůbec nemusela použít tělové mléko.
+
Líbilo se mi, že se nadílka dá vícekrát použít a to minimálně 3x. Já jsem si červený pytlík rozdělila ještě na dvě části. Celá nadílka mě vyšla na 4 použití.
+/-
Celkovým zklamáním byla pro mě vůně. I když výrobek voněl hodně, po rozpuštění ve vaně, vůně nebyla vůbec výrazná a skoro nic jsem necítila.
+/-
Nevím, co mělo za účinek prohřívací koření. Mě prohřála hlavně ta horká voda, co jsem si do vany napustila.

Červený pytlík ve vodě

V první fázi jsem vyzkoušela červený pytlík.
+
-
+/-
Obarví vodu na červeno
Velmi pomalu se rozpouští
Pěna – Sice lepší, než kapitán knír (článek zde), vydrží i nájezd mýdla, ale pěny je troška.

Dárečky měly prakticky stejné účinky a nijak zvlášť se od sebe neodlišovaly.
+
-
+/-
Barví vodu
Rozpouštějí se ještě pomaleji než červený pytlík, což už je katastrofa.
------------------------------------------
-----------------------------------------
Skoro vůbec nepění
------------------------------------------

Hnědý dáreček ve vodě

Závěrem bych ráda napsala, že bohatá nadílka by byl fajn výrobek, kdyby dárečky uvnitř pytlíku měli stejnou funkci jako pytlík. Pytlík byl bezva ale dárečky už bych znovu určitě nechtěla. Takže po zhodnocení vyjde výrobek 50:50. Po vypočtené ceně 188,-Kč bych si Nadílku rozhodně nekoupila. Myslím, že za ty peníze se dají pořídit daleko lepší věci. I když si na internetovém obchodě už Nadílku nekoupíte, příští rok tu určitě zase bude. Buďte na ni připraveni, ať nejste zklamaní jako já!

Zatím mě koupelové přípravky od Lushe jenom zklamávají. Pořád čtu recenze, jak Vám krásně provoní koupelnu a kdo ví co ještě… Já jsem neztratila čuch! A mojí koupelnu zatím žádný jejich výrobek extra neprovoněl. Znám daleko lepší koupelové přípravky, které jsou daleko levnější a ty Vám opravdu provoní koupelnu. Dokonce i na několik hodin.


Teress

4 komentáře:

  1. Ahoj, Ten rámeček na který ses ptala jsem sehnala v Kik :)

    OdpovědětVymazat


  2. Zajímavý recept, pěkné obrázky, velmi chutné, že líbí se mi váš blog má mnoho variant a je vysoce kvalitní... Zveme vás na návštěvu můj blog Valencie, s tradičními recepty regionu Valencia.

    http://valenciagastronomic.blogspot.com.es

    Tento týden "Koblihy dýně". příští týden "Mona Velikonoce ve Valencii". Chceš přijít?

    V mém blogu můžete najít překladatele do svého jazyka

    Navíc, pokud se vám líbí valencijské gastronomii, můžete umístit HTML kód na svém blogu a budete mít přímý přístup do mého blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)