čtvrtek 4. dubna 2013

Vajíčková pomazánka, tak jak ji mám ráda


Všechny vajíčka musí pryč!


Určitě to znáte všichni. Na Velikonoce každý nabarví spoustu vajíček a pak mu jich taky spoustu zbude.

Mamka nám doma vždycky po Velikonocích dělala vajíčkovou pomazánku. A já ji nesnášela! Postupem času jsem zjistila, že mi nevadí vajíčka ale, že mi vadila mamčina pomazánka. Dělala ji postaru. Hodně másla a vajíček. Já tady ty hutný pomazánky nesnáším.


Když jsme se s Božským sestěhovali, začala jsem mu dělat jídla co má rád. Omáčky, maso a jednou se zmínil, že má rád dokonce vajíčkovou pomazánku. Tak jsem se přemohla a udělala jsem odlehčenou verzi. A světe div se, mě ta pomazánka chutnala! Jestli máte taky z dětství averzi na vaječné pomazánky, zkuste tuto a třeba Vám taky zachutná:)



Suroviny:
3 oloupané vajíčka, 2 lžíce hořčice, dvě lžíce povoleného másla, 1 obdélníček taveného sýra (pro zdravější verzi použijte žervé), 2 lžíce bílého jogurtu, 1 jarní cibulka, sůl, pepř.

Cibulku nakrájejte najemno i s natí, nakrájejte vajíčka. Všechny suroviny (i vajíčka s cibulkou) vložte do mísy, elektrickým šlehačem je rozšlehejte. Osolte a opepřete podle chuti. A máte hotovo:)


A jak jste naložili se zbylýma vajíčkama Vy? 

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)