pondělí 16. září 2013

Moje Dny marianne


Zdravím Vás, moji milý čtenáři. Jak jste si užili víkend? Byli jste na nákupech, když bylo všude tolik slev? Já jsem si plánovala kdoví, co si nekoupím a že si alespoň pořídím nějaké nové oblečení do Paříže, do které za pár dni odjíždím, ale nakonec všechno bylo úplně jinak.

Pátek


Slevy začaly už v pátek. Původně jsem tento den neměla v plánu jít nakupovat, ale zrovna v Brně na Svoboďáku byly pivní slavnosti, tak jsem si řekla, že se na ně kouknu a při té příležitosti navštívím L´Occitane. Nejenže jsem měla kupónek s 20% slevou, ale také jsem si chtěla koupit něco na 50% narozeninovou slevu, protože opravdu nevím, kdy jindy bych tam stihla zajít. Nakonec jsem si vybrala pár věcí s mojí milovanou Verbenou a ušetřila opravdu hodně peněz. Nejvíc mě ale překvapilo, že vždy, když do tohoto obchodu přijdu je zde úplně vymeteno. Nikdy jsem tam nepotkala žádného jiného zákazníka, ale teď tam najednou bylo plno lidí. Ve frontě jsem čekala přes čtvrt hodiny a dokonce to vypadalo tak, že v pátek hned vyprodají spoustu věcí.

Sobota

Na sobotu jsem měla naplánovanou Olympii, s tím, že je tam větší seskupení obchodů. Navíc jsem chtěla jít do Sephory a ta v Brně v žádném jiném obchoďáku není. Kdyby jste viděli jak se mi ráno nechtělo. Ale co, udělala jsem k snídani vajíčka, abych dostala pana Božského z postele a pak jsme se oba dva „nadšeně“ rozjeli do Olympie. Samozřejmě tam bylo zase plno lidí, ale na to jsem si už zvykla. Docela mě překvapilo, že spoustu obchodů se přidalo ke dnům Marianne a měli slevy bez ohledu na nějaké kupónky. Například Etam měl akci jak na podprsenky, tak i na ložní prádlo. Vzhledem k tomu, že jsem stejně mířila do nějakého ochodu s prádlem, tak jsem rovnou zapadla do Etamu a nakoupila si tam mooc krásné prádlo. Jestli jste ještě v Etamu nebyli, opravdu doporučuji zajít, stojí to za to.

Další mě kroky vedly do Electro worldu, kde jsem si ale nevybrala vůbec  nic. No, ono taky co čekáte od elektra, kde prodávají kapsle do kávovaruJ

Sephoře jsem si koupila Fakeup po kterém jsem už dlouho slintala, takže akce 20% se mi opravdu šikla. K nákupu jsem dostala lak na nehty a mooc vzorečků. Alespoň mě to uklidnilo, že přece jen tolik neutrácím.

Docela jsem byla zklamaná z Calsedonie kde jsem si chtěla koupit legíny, ale byli totálně vybraní a měli tam už jen maličké velikosti.

Po cestě domů jsem sobě i panu Božskému (za odměnu, že to tak hezky vydržel) koupila divokou brusinku ve Fruitisimu, kde se mě snažili ukecat k zákaznické kartě (ale nepoddala jsem se, jsem dobrá J). A až pak jsem si všimla, že mám slevu i na SushiPoint, což mě naštvalo, protože už jsem měla být jinde.


Jak vidíte, koupila jsem si jen pár věcí, v mém případě se o žádné velké a neřízené nakupování určitě nejednalo. Zřejmě proto, že jsem před týdnem utrácela jak zběsilá u moře, ale o tom zase jindy.


Krásný den Vám přeji

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)