čtvrtek 17. října 2013

Spotřeba vs. Nákupy za srpen a září (2013)

Krásné dobré ráno přeji všem, a pokud jste na tom tak dobře jako já, že máte volné dopoledne, pojďte si něco málo přečíst.

Vzhledem k tomu, že si pořád nejsem jistá tímto článkem (pořád nevím, jestli ano nebo ne), vezmeme to tak nějak letem světem.

Spotřebováno:

Gel na holení Gillette vůně Floral passion už teda ne! Svědí mě z něj kůže a ani se mi nelíbil svou konzistencí. Na můj vkus je gel hodně řídký, takže se hodně rychle spotřebuje. Nejlepší gel na holení měli stejně v Lídlu, což je celkem sranda, protože už ho tam dlouho neprodávají. Ptala sem se prodavačky, kdy ho zase budou mít a ona mi řekla, že ho nikdy nevedli J . No, vím 100%, že ho měli, jelikož jsem si ho několikrát koupila, ale teď to vypadá, že jej asi úplně vyřadili z nabídky.

Šampon Gliss Kur Hair repair. Posledně jsem tu měla kondicionér a nadávala jsem na něj, teď se k němu přidal i šampon. Pro mě úplně hrozná řada, asi nejhorší co jsem od GK měla. Vlasy po něm strašně těžknou, jsou zplihlé a rychleji se mastí.

Mýdlíčko z vůní levandule snad ani nemydlilo, ale co jsem mohla čekat. Koupila jsem ho v dárkovém obchodě za 15,-Kč

Fix na oči (ELF) psal asi tak týden, takže vyhozené peníze.



Na to jak mám strašně ráda limitované pěny do koupele od Avonu, pro jejich vůni a pěnivost, tato konvalinková se jim rozhodně nepovedla. Stíny na oči Dermacol Touch rovnou vyhazuji, nevydrželi mě na oku ani půl hodiny. Naštěstí sem je od někoho dostala, takže mě to tolik nebolí. K tomu jsem měla slepené řasy od řasenky ONE by ONE volume express (Maybelline). A taky kruhy pod očima jako blázen, protože korektor od Elfu nekryl vůbec nic. Samozřejmě jsem si mohla ještě perfektně vysušit rty balzámem liivbotanicals (Avon) a bylo by všechno dokonalé (balzám už není v prodeji).

Samozřejmě se ale objevilo i pár zajímavých věcí. Kondicionér Casting Creme Gloss (L ´OREAL) znají snad všichni, já si jej vždycky strašně dlouho šetřím, protože se samostatně nedá koupit. Voní nádherně a navíc mám pak vlasy provoněné na několik hodin.
Hydratační krém s aloe vera (RYOR) je jeden z těch lepších krémů co jsem kdy měla. Rychle se vsakuje a pleť po něm není mastná. Obrazil se mnou pár sjezdovek a vždycky jsem s ním byla spokojená. Nikdy se mi nestalo, že bych si spálila kůži nebo bych měla tvář ošlehanou od větru.
Pasta od Sensodyne je zde do počtu (když sem ji jednou přičetla, tak ji zase musím odečíst). No a co k ní? Prostě normální obyčejná pasta. Nic extra.

Překvapením pro mě byl sprchový gel s vůní šeříku od Ives Rocher. Hlavně proto, že takové věci vůbec nepoužívám a tento jsem použila, spotřebovala a perfektně užila. Ta vůně byla tak autentická a já miluji šeříky. Hmmm šeřík…už abych nějaký měla zase ve váze.
Šampon na vlasy s vůní Verbeny (L ´OCCITANE) voněl hezky, bohužel pro můj typ vlasů se opravdu nehodil. Měla jsem po něm vlasy tak přejemnělé, že mi lítaly všude možně.

Rakytníkový balzám (Saloos), samozřejmě ano! Recenzi jsem už psala a můžete si ji přečíst zde.

A Samozřejmě po konci sezóny klíšťat a komárů tu máme jeden repelent od Alpy. Jestli fungoval nebo ne, to těžko posoudit. Nemůžu říct, že bych se nastříkala a pak mě nic neštíplo. Ale pro dobrý pocit….proč ne?

Suma sumárum


-       16 spotřebovaných (stejně jako minulé dva měsíce:))
-       2 věci darované
+ 18 nových (na fotce chybí 1 lak na nehty) z toho, ale na mou obhajobu, jsem většinu věcí dostala :)
+ 28 věcí z minulého měsíce mi přibývá

Takže po dalších dvou měsících jsem v + 28 věcí. Což je úplně stejně jako minule. Prostě žádná změna.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)