pátek 15. listopadu 2013

Šumivky do koupele ruční výroby

Zdravím Vás tu dnes při pátku. Dnes to bude trošičku netradiční, jelikož se tu objeví hned dva články. Jeden, kde bych Vám ráda uvedla nějaké kosmetické produkty a druhý, ve kterém máte možnost si o tyto produkty rovnou zasoutěžit.

V létě jsem na facebooku našla za pěknou cenu šumivky do koupele a tuhá mýdla, které zřejmě vyrábí doma paní Eva. Hned jsem ji napsala zprávu, jestli bych si u ní nemohla nějaký mix šumivek objednat. S paní Evou byla dobrá a velmi rychlá domluva.


Šumivky si můžete vybrat ze spousty variant na, které Vám jen fantazie stačí, to stejné platí u mýdel. Rozhodovat se můžete například při výběru barevného provedení šumivek například žlutá, oranžová, červená, zelená, modrá, hnědá. Dále pak nezměrné množství vůní ananas, med, vanilkové mléko, mandle, višeň, kokos, meloun, meloun s kiwi, černý hrozen a plno dalších. Meze výběru se nekladou ani u mýdel kde se můžete rozhodnout, jestli chcete například mýdlo s příměsí bylinek, mandlového a olivového oleje, mýdla na způsob peelingu. Stačí vymyslet a domluvit se. Já jsem si objednala opravdu velké množství šumivek a jedno mýdlo. Za poštovné jsem dala jen 40,-Kč, což mě potěšilo, jelikož skoro všechny e-shopy chtějí teď za přepravu přes sto korun.




Tak jsem se těšila, až mi objednávka dojde, až jsem se dotěšila, protože mi přišla. Paní Eva mi šumivky poslala v bublinkové obálce, sice každou ještě zvlášť zabalenou, ale všichni víme, jak se na poště chovají k zásilkám. Skoro všechny šumivky jsem měla rozdrcené na prach. Takže pokud by jste si něco od paní Evy chtěli objednat, určitě se s ní domluvte ať Vám zboží zašle v krabičce. Je zbytečná škoda, že se mi zboží takto rozbilo. Možná bych to řešila, ale když vezmu v potaz to, že šumivky stály velké 5,-Kč a malé 3,-Kč, tak to nemá cenu vůbec reklamovat.


A jak se vlastně chovaly šumivky ve vodě? Nic závratného to nebylo, ale že by byly úplně špatné, to se taky říct nedá. Pokud jsem si do vany hodila dvě velké, tak jsem byla spokojená. Jedna mi na obsah vody připadala málo. Také záleželo na tom, jakou jsem si do vany zrovna dala variantu. Žluté a růžové voněly moc hezky, byla to nějaká ovocná vůně. Potom jsem měla šumivky, v kterých byly nějaké bylinky, takže mi pak plavaly ve vaně a krásně voněly. Ale byly i  šumivky, které bych zase vůbec mít nemusela. Bohužel Vám nedokážu napsat, jaké přesně jsem měla druhy, jelikož jsem paní Evě napsala, ať mi udělá nějaký mix.




O složení Vám nic moc nepovím, protože mi s produkty, žádné nedošlo. Určitě obsahovaly nějaké oleje, jelikož jsem po koupání měla kůži lehce promaštěnou a vůbec jsem nemusela používat tělové mléko.

Mýdlo jsem nestihla vyzkoušet žádné. Sice jsem si objednala jen jedno, ale paní mi poslala další tři jako dárek. Mýdélka budou muset počkat, až na ně přijde řada. Zato šumivky jsem vypotřebovala všechny. (Samozřejmě až na ty co Vám dám do giveaway J.)


Pokud bych tyhle šumivky měla srovnat se šumivkami od Lushe, tak si myslím, že jsou určitě lepší. Ale to jsou snad všechny na světě. Vážně jsem nikdy neměla šumivku tak špatnou jako těch několik co jsem měla od Lush. 


Na výrobky se můžete podívat tady https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.376107922500926&type=1 , všimla jsem si, že teď se tam objevily nějaké Vánoční ozdoby. Nějaké z nich se mi docela líbí, takže uvažuji, že si je objednám. Ale popravdě řečeno šumivky už bych si znovu neobjednala, protože i když nebyly špatné, nebyly ani natolik dobré, abych měla zájem o to si je znovu kupovat.


Ze tří hvězdiček strhávám jednu za to, že nestačí jedna velká šumivka na celou vanu. Taky strhávám jednu za to, že mi přišly rozdrcené a za ty špatné varianty, které se mi nelíbily.




Zatím se s Vámi na chviličku rozloučím a dneska se tu objeví giveaway, takže se na ni můžete těšit.Mějte se krásně

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)