pondělí 2. června 2014

Jsem zpět!

Vážení mí pozůstalí čtenáři. Jsem velmi ráda, že Vás tu mohu opět přivítat! Nemohu uvěřit tomu, že je to skoro tři týdny, co se tu objevil poslední článek. Za tu dobu jsem si ale dodělala školu. Musela jsem se zapřít a učit se. Učit se! Učit se! A…teď jsem moc šťastná, že to mám za sebou. A také, že zase můžu pravidelně přispívat. Alespoň pár dnů, než se vydám na opravdu zaslouženou dovolenou.


 Ze začátku začneme zlehka a podíváme se na pár fotografií, které se mi objevily v telefonu.

Trošičku jsem zkoušela péct. Jen rohlíky se mi moc nepovedly, byly tvrdé jak broky.

Na stres je nejlepší se pořádně najíst.

A když už jsem nezvládala ani uvařit, donáška to jistila.

Na stres bych taky doporučila horkou čokoládu. V poslední době jsem ji vypila litry.

Když jsem se potřebovala odreagovat melounový střik to jistil.

A pro radost mi Božský donesl voňavý šeřík.


 A jak jste trávili poslední dny vy? Doufám, že jste je měli klidnější než já.

Mějte se krásně

Teress

4 komentáře:

  1. Taky mě pořád tížila škola, ale už m zbývá jen poslední zkouška a bude klid. Akorát já při učení moc nejím :D ale pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jse šťastný člověk. To já už nejedla ani z hladu, ale kvůli tomu, že když jsem jedla, tak jsem se nemusela učit :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)