úterý 22. července 2014

Letní sen


 Vždycky jsem milovala léto, léto pro mě bylo symbolem volnosti. (Symbol volnosti v mém případě milí čtenáři znamená, že jsem neměla skoro žádné povinnosti a mohla si prakticky dělat co mě napadlo.) Bohužel, čím jsem starší, tím této letní volnosti mám méně a méně. (I když jsem si vždycky myslela, že čím budu straší, tím si budu moci dělat jen to, co budu chtít. Ale člověk míní život mění. Známe to všichni).

zdroj
I když volnosti v létě už tolik nemám, léto je pro mě vždy takovým snem. Snem, kdy se procházím pod slunečními paprsky a nasávám vůni jahod a mailn. Užívám si s přáteli letní pikniky a přitom pijeme nejrůznější letní drinky.

Teď když už jsem starší si ale nemůžu dovolit ležet na slunci jen tak, jelikož se buď připálím a nebo v tom horším případě se mi udělají pigmentové skvrny, které už jen tak z kůže nezmizí. A já opravdu nechci být skvrnitá. A to mám štěstí, že nejsem rotlina, jelikož, když rostlina začne být skvrnitá, je na tom chudák ještě hůř než člověk. U rostlin totiž milí čtenáři, skvrnitost je nekrotické požkození, které vede k odumření dané časti (nebo i celé rostliny).

mám štěstí nebo ne, veškerým skvrnám na pokožce (hlavně těch ze slunce) musím předcházet. Proto se dřív než vyjdu na slunce, namažu krémem, který obsahuje alespoň SPF factor. 

Co vyzkoušet například novinku od Biodermy Photoderm Bronz olej s SPF 30, který kromě ochrany pokožy před sluníčkem stimuluje přirozené opálení pleti (díky obsahu komplexu BRONZ). A s opálenější pokožkou můžeme být přece jen o krok blíže k našemu letnímu snu.

A jaký je Váš letní sen?

Pokud se chtete dozvědět něco víc o novince v opalování od Biodemy, koukněte sem www.photoderm.cz#sthash.F0Kuh7iE.dpuf.


Tento článe byl vytvořen pro iternetový portal blogerky.cz, kde můžete najít spoustu dalších zajímavých článků.

Mějte se krásně a snad už nám nebude tolik pršet jako v poslední dva dny a budeme si moci zase užívat náš letní sen!

Teress


2 komentáře:

  1. Bioderma má skvělé proukty, já ale jako opalovací krémy používám nejraději od Daylongu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty neznám, já letos koupila od La-Roche posay a příští rok už půjdu radši do jiných.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)