pondělí 25. srpna 2014

Stand-up comedy live (video)

Your Fest – Vaňkovka


Moji milí čtenáři, dneska bych Vás ráda vzala na Stand-up comedy, kde jsem byla minulý týden. Na takové akci jsem byla poprvé v životě a moc se mi to líbilo. Myslím, že je to příjemně strávený večer, plný smíchu. Kluci z NaMikrofonu i Lukáš Pavlásek byli opravdu skvělý! Dobrá zpráva pro ty, co tuto akci nestihli je, že kluci z NaMikrofonu mívají vystoupení v Brně, nejčastěji v Metru, tak se na ně můžete zajít taky podívat. Určitě Vám tuto akci můžu vřele doporučit, litovat nebudete.


Na Stand-up comedy jsem byla v rámci letního festivalu, který pořádá Galerie Vaňkovka, přímo u obchodního centra. Já tam byla letos dvakrát. Kromě této události jsem byla i na nějaké irské a keltské hudbě, která taky nebyla špatná. Dobré na tom bylo, že v blízkosti pódia má zahrádku restaurace Potrefená husa, kde si můžete dát dobré vínko a něco na zub. Bohužel je to možné jen u hudebních vystoupení, jelikož přímo na pódium vidět nejde. Pokud chcete mít ale dobrý výhled, sedněte si na židličku (kterých je dostatek) přímo k pódiu a dejte si něco k pití v přilehlé kavárně, kde se počítá s tím, že jim to sklo ven vynesete.






Letos už toho u Vaňkovky moc není, ale určitě se najde něco, co bude stát za to. 28. 8. Vystupují herci z divadla Prkno se svým vystoupením Zakázané uvolnění a hned den na to (29.8.) Tonya Graves (pro ty co neví, jedná se o zpěvačku kapely Monkey Business). Navíc, jsou tyto akce úplně zdarma, takže pokud nevíte co s načatým večer, zajděte se tam mrknout.

Sestříhala jsem Vám na ukázku video ze Stand-up comedy, tak doufám, že se Vám bude líbit. Obraz je sice nic moc, ale už byla tma a zima a větru dešti prostě neporučím:


A jak trávíte letní večery Vy? Chodíte se někam bavit? Je mi jasné, že k Vaňkovce zajdou asi jen Brňáci, ale spousta lidí o tom, že se tam něco děje vůbec nevěděla, což si myslím, že je velká škoda.

Mějte se krásně, užívejte zbytky léta (jestli se tomuto létu vůbec dá léto říkat),


Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)