středa 29. října 2014

DIY – Výzdoba na Halloween


Slavíte Halloween? Já tedy ne, spíše uznávám české Dušičky a to jen tím způsobem, že jsem ochotná dojít na hřbitov zapálit svíčku. Ale to, že Halloween, nijak neřeším, neznamená, že si doma nemůžu udělat výzdobu. A to hlavně z toho důvodu, že si byt ráda vyzdobím k jakékoliv příležitosti, protože tady jsem přece doma a chci, aby to u nás nějak vypadalo.



Halloweenské lucerničky


Potřebujete:
Skleničky (například od okurků, od marmelád, posbírejte ty, co máte zrovna doma)
Akrylové barvy
Lak na přelakování

Postup:
Skleničky omyjte a zbavte polepek. Ve dvou vrstvách je nabarvěte akrylovými barvami a to v takové barevné kombinaci, která se Vám líbí (skleničky, co mají připomínat dýně, můžete nabarvit na oranžovo a ty, co mají připomínat duchy na bílo atd.). Po zaschnutí použijte černou barvu, kterou udělejte obličeje a já nabarvila i horní okraj skleniček (vypadá to lépe). Barvu nechejte pořádně zaschnout nejlépe přes noc a poté zafixujte průhledným lakem (já použila lak ve spreji).
Dávám dovnitř skleniček čajové svíčky a svítí moc krásně.


Netopýři


Potřebujete:
Tvrdý papír (nejlépe v černé barvě)
Oboustrannou lepicí pásku (pokud budete chtít netopýry někam připevnit)
Obyčejnou tužku, nůžky.

Postup:
Pokud si netroufnete na to, namalovat netopýry jen tak od ruky, zadejte do Googlu „šablona netopýr“ a vyberte si toho, který se Vám bude nejvíce líbit. Vámi zvoleného netopýra vytiskněte, vystřihněte a pak Vámi vytvořenou šablonu tužkou obkreslete na černý papír, tolikrát, kolik budete chtít netopýrů. Všechny netopýry vystřihněte a pak je připevněte například oboustrannou lepicí páskou, na Vámi zvolená místa. Já mám netopýry na rámu oken a na květináčích.


Vyřezávaná dýně


Potřebujete: Dýni, nůž a nápad J
Postup: Schválně, kdo na něj přijde J ?


Tyto dekorace jsou velmi jednoduché a zvládnou je vyrobit i děti.

A co Vy moji milí čtenáři, jaký máte názor na Halloween? Děláte si doma rádi různé výzdoby? Máte rádi DIY návody?

Krásné tvoření a hodně času,

Teress

3 komentáře:

  1. skvely;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o svuj vlastni design obal na technologii:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. Mám v autě dvě dýně a na terase třetí - a už pěkně dlouho se přemlouvám k tomu, abych je vydlabala. Dělala jsem to jednou a vůbec mi to nešlo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)