úterý 4. listopadu 2014

Černá kabelka přes rameno

Krásný den moji milí čtenáři, dnes bych Vám ráda poreferovala o nákupu v internetovém obchodě postovnezdarma.cz, který se vyznačuje především tím, že se zde neplatí žádné poštovné. Vůbec nechápu, že je dnes někdo ochotný zaplatit za poštovné a balné třeba 200,- korun. Když něco kupuji já, tak první na co se podívám je právě částka za dopravu, protože pokud koupím něco za stovku, a pak mám dát jednou tolik za poštovné, nemá takový nákup vůbec smysl.



Koupeno na: postovnezdarma.cz
Objednáno: 10.10.2014
Doručeno: 3.11.2014
Dodací lhůta je delší, ale s tím se e-shop netají. U objednávky jsem měla přímo napsáno: dodání 15-25 dnů. Kabelka mi přišla přesně za 25 dnů.
Cena: 409 Korun
Cena dodání: zdarma

Foto prodejce:
zdroj



Reálné foto:










Popis prodejce:
·         Materiál: umělá kůže
·         Délka: 24 cm
·         Výška: 15 cm
·         Délka pásky: 120 cm
Černá kabelka přes rameno v matné barvě. Pokud nemáte rády velké kabelky a hledáte něco na drobné předměty, pak se Vám bude hodit. (zdroj)

Moje dojmy:
Materiál: Na omak velmi příjemný, vypadá, že něco vydrží.
Zpracování: Kabelka je šitá kvalitně, nikde netrčí žádné nitky. Vevnitř je koženková cedulka s nápisem MANGO. Celou kabelku tvoří jedna velká kapsa s jednou menší kapsičkou na zip (velikostně akorát na klíče nebo peníze, mobil se mi do malé kapsičky nevejde). Kabelka vypadá zvenku větší, než je místo uvnitř. Velikostí bych ji přirovnala k běžnému psaníčku.
Pásek přes rameno je tvořen kombinací koženky a kovu, což dělá velmi zajímavý efekt. Jediná nevýhoda pásku je, že se nedá nastavit jeho délka.
Kabelka vypadá elegantně, a hodí se například ke koktejlovým šatům. Vůbec bych se nebála vzít si ji například do divadla, ale i v klubu s ní udělám velkou parádu.


Shrnutí:
S nákupem jsem velmi spokojená. Kabelka se mi líbí a vypadá, že něco vydrží. Byla bych raději, kdyby byla vevnitř o malinko větší, ale to jen kvůli tomu, že mám obrovskou peněženku. S e-shopem, jsem neměla žádný problém, vše mi došlo, tak jak mělo (ale samozřejmě bych byla pro zkrácení doby dodání, 25 dnů je přece jen dlouhá doba).


Líbí se Vám moje nová kabelka? A jak se díváte na poštovné českých e-shopu? Zdá se Vám vysoké, nebo vybíráte jen ty, které mají poštovné levnější?

Přeji Vám krásný zbytek dne,


Teress

3 komentáře:

  1. Takovouhle podobnou šálu jsem si objednávala z aliexpressu a musím říct, že skvělý. Jsou takový teplý a hlavně miluju jak jsou veliky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)