čtvrtek 15. ledna 2015

TAG: Můj rok 2014

Krásný den moji milí čtenáři. Dnes jsem se rozhodla pro TAG: ohlédnutí za rokem 2014. I když jsem si myslela, že tento rok pro mě nebude moc příjemným, nakonec se z něj vyklubal krásný rok, plný pěkných zážitků.

Leden

Celý rok začal moc hezky. Poprvé jsem byla v kině na Ladies night (článek zde), můj muž měl svátek a s kamarádkami jsme u mě doma uspořádaly pizza party (článek zde).


Únor
V únoru jsme odstartovali plesovou sezónu. Poprvé se můj muž odhodlal jít na ples a i když se zprvu tvářil, že to není nic pro něj, nakonec jsme si ho pořádně užili. Ples jsme si neužívali jen my ale také můj bankovní účet při koupi nových plesových šatů, které za ty peníze rozhodně nestály.


Březen

Konečně jsme vyjeli na hory také mimo Česko a bylo to báječná. Jen já a můj muž, škoda jen že toho sněhu bylo velmi málo a tak jsme lyžovali jen jeden den a pomalu na blátě.
Dopsala jsem bakalářskou práci (konečně!) a doufala jsem, že posudky na ni budou stát za ten čas, co jsem do psaní vložila.


Duben


Zašli jsme s přáteli na dvoje pálení čarodějnic a po letech jsem poznala, co na tom všichni mají. Špekáčky, hudba, dobré pití, tak si představuji dobře strávený večer.
Také byl čas zeleného piva, na jedno jsme zašli. Aktivně jsem si objednala, ale pro lidi co nemají rádi pivo, to fakt není. Zelené pivo chutná ještě hůř než to normální. Mám dojem, že si to říkám každý rok, a stejně si jedno objednám a nikdy ho nevypiju.


Květen

Hurá zase Majáles!! Jen to počasí se moc nevydařilo. Pršelo, byla zima, ale stejně jsme si to užili. Tak jako každý rok.


Červen

Hurá! Konec školy! Úplný a navždy!! Státnice jsem udělala a to beru jako největší úspěch roku.
Za odměnu jsme s mužem vyjeli k moři a rovnou do Tunisu. Bylo to parádní, i když voda by mohla být teplejší. Viděli jsme spoustu zajímavých věcí, poznali nové lidi a večery strávené u sklenky vína byly super. Nejvíc ze všeho si budu asi pamatovat, jak nám jeden večer zavřeli bary a mi ještě neměli dost. Vypili jsme slivovici, co jsme sebou vezli ze zdravotních důvodů, a ve dvě ráno zamířili k moří. Po tmě jsme s mužem tančili ve vodě, až se mi zamotaly nohy, spadla jsem a odřela si o písek koleno. Bylo to super! A v tu noc byla voda nejteplejší za celou dobu naší dovolené.


Červenec


V červenci měla moje dobrá kamarádka svatbu, které předcházela rozlučka se svobodou. Byla to moje první rozlučka, na které jsem kdy byla a zjistila jsem, že je to dnes strašně moderní, protože jsme ve městě potkaly několik skupinek holek, co tam byly ze stejného důvodu. Samozřejmě po té následovala svatba, která byla prostě úžasná! Všichni tam byli přátelští a zábava jela v plném proudu. Kamarádka byla nádherná a já jsem za ni byla moc šťastná.
Hned po svatbě jsme odjeli na dvou denní výlet do Třeboně. Třeboň je moc krásná a určitě se tam pojedeme ještě někdy podívat.


Srpen


Kromě toho, že můj muž měl narozeniny, které jsme slavili na přehradě formou pikniku, konal se další letní festival. Hrady.CZ další moje premiéra. Na Majáles to sice nemá, ale stejně už se těším, až se tam tento rok zase půjdeme podívat.


Září


V září se toho dělo hodně. Oslavila jsem narozeniny a začala chodit do keramiky. Na týden jsme odjeli do Jeseníku, kde jsme si udělali výlet na koloběžkách. Také jsme s mužem oslavili čtvrté výročí (toto utíká).


Říjen

Začala jsem držet dietu „VLNY“ o které chystám článek, který se v nejbližší době objeví na blogu.

Objeli jsme dva rybolovy (článek zde) a zašli na výstavu Kreativita Hobby, kde jsem si udělala parádní brož.


Listopad


Se sestrou jsme odjely na týden do Liverpoolu, kde jsme udělaly obrovské nálety na obchody. Hlavně Primark to dost odskákal. Každý den jsme zašly na kafé do Starbucksu, protože jsme na to v Brně nebyly zvyklé. Takže jsem samozřejmě byla velmi překvapená, když jsem po příjezdu domů zjistila, že jeden v Olympii zrovna otevřeli.


Prosinec
Konec roku bývá vždy hektický. Shánění dárků, stromečku, pečení cukroví, do toho brigáda. Ale stálo to za to, Vánoce byly perfektní a Silvestr jsme oslavili na horách, kde zrovna nasněžilo (naštěstí, článek zde).


Můj rok 2014 stál prostě za to a z tohoto nového roku mám moc dobrý pocit. Ten bude ještě lepší!

Jaký jste měli rok vy? Stál za to, nebo jste rádi, že už je pryč?

Pokud se Vám tento TAG líbil, napište ho také. Viděla jsem ho už na několika blozích a moc se mi líbil. Jestli jste tento TAG také psali, dejte mi vědět do komentáře, ať si ho k Vám mohu jít přečíst.

Mějte se krásně

Teress

13 komentářů:

  1. Jsem ráda, že sis takhle ten rok užila. Můj zas tak super nebyl, ale myslím, že to tenhle bude lepší.. No, alespoň se na tom snažím zapracovat:))

    Doufám, že se ti opravdu povede, aby ten další rok byl ještě lepší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Doufám, že i pro Tebe bude tento rok lepší, když se Ti ten minulý tolik nevydařil. Moje kamarádka mi teď vykládala nějakou teorii s tím, že roky s lichým číslem jsou lepší, že jí to tak funguje celý život. Tak snad se nemílila a rok 2015 bude skvělý!

      Vymazat
    2. Jéé, moje kamarádka v tom taky jede:D Tak třeba..:)

      Vymazat
  2. Vypadá to, že sis rok 2014 pořádně užila :) U mě nepatřil zrovna k těm nejlepším, ale rok 2015 mi to zatím vynahrazuje, tak snad to bude i pokračovat :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pevně věřím tomu, že ano :-) Když už tak hezky začal.

      Vymazat
  3. Můj rok 2014 byl plný úspěchů :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, doufám, že i tento rok bude takový!

      Vymazat
  4. Měla jsi krásný rok, plný cestování a úspěchů :) gratuluji k úspěšnému ukončení studia :)

    OdpovědětVymazat
  5. rada citam tagy :) som rada ze som si mohla o tebe mohla precitat... prajem ti mnoho uspechov

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)