úterý 17. února 2015

Šampon Capillus seborea od Cannaderm

Už jednou jsem Vám psala o tom, jaké mám problémy se svěděním pokožky hlavy a jaké šampony na to používám (článek zde), tentokrát jsem vyzkoušela nový šampon a to Capillus od Cannaderm. Vybrala jsem si ho hlavně, protože mám velmi dobré zkušenosti s touto značkou a předně s jejich krémy na ekzémy z řady Robátko (určitě tuto řadu doporučuji!!).


Šampon je určený na svědivou, suchou pokožku, seboreu, lupénku a atopii ve vlasech. Co je to svědivá a suchá pokožka to všichni víme. Já zprvu vůbec nevěděla, co je to seborea. Samozřejmě, že ti, co něčím takovým trpí, to určitě ví, ale pro všechny ostatní: Seborea je další kožní onemocnění, které se projevuje zejména lupovitými částmi kůže. Příznaky bývají stejné jako u ekzému a lupénky, proto nebývá snadné seboreu identifikovat. Já nejsem žádný kožní lékař, takže takové vysvětlení mi bohatě stačí a Vám pro představu určitě taky.


Šampon jsem používala dvakrát až třikrát týdně po dobu tří týdnů, takže myslím, že je pravý čas ho zhodnotit.

Vůně:
Capillus seborea obsahuje léčivé konopí, kdo na vůní konopí v kosmetice není zvyklý, bude nejdříve překvapený. Mě šampon nevoní, je cítit jakoby směsí velmi aromatických bylinek, ale po umytí a usušení mi vlasy voní příjemně.


Spotřeba a cena:
Mám 150 ml lahvičku, kterou pořídíte kolem 200 korun v lékárnách nebo například v Globusu. Ale kosmetiku Cannaderm koupíte na více místech. Oproti obyčejným šampónům pění méně, ale pořád dostatečně, proto jsem se bála, že se bude rychle spotřebovávat. Ale po měsíci používání nejsem ani v půlce, a to si ho na hlavu dávám větší množství.

Použití:
Capillus se napění hlavně na pokožce hlavy a nechá se 3-5 minut působit. Nikde jsem nenašla, jak často se má používat a proto jsem ho používala kdykoliv jsem si myla vlasy.


Zhodnocení:
Na internetu jsem pročetla sputu recenzí a zhodnocení tohoto šamponu a všichni s ním byli velmi spokojeni. Přestala je svědit hlava, zmizely lupy, lepší kondice vlasů už po druhém použití. Dokonce jsem se dočetla, že někdo ho používal proti padání vlasů a pomáhal na to. Já s padáním vlasů problémy nemám, takže to nedokážu posoudit. I přes všechny tyto pozitivní ohlasy, se potvrzuje, že každému sedne něco jiného. Na můj typ vlasové pokožky tento šampon není, hlava mě stále svědí a vlasy se mi po něm rychle mastí. To ale neznamená, že vlasovou péči od Cannaderm zavrhuji. Jak už jsem se zmínila na začátku, tuto kosmetiku mám velmi ráda a že mě nesedne jeden výrobek? Byla bych asi dítě štěstěny, kdyby mi vždy všechno sedlo. Teď mám políčeno na Cannaderm capillus vlasové sérum, které by mělo mít stejné účinky jako šampon, ale jedná se o ampulky, které můžete na pokožku hlavy nanášet bez toho, abyste vlasy museli přímo mít.


Znáte kosmetiku Cannaderm? Máte ji rádi? Co jste od ní vyzkoušeli?


Mějte se krásně,

Teress


Článek byl napsán pro blogerky.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)