pondělí 2. února 2015

Tipy na romantickou večeři

Romantická večeře je krásný způsob, jak někomu říct, že ho máte rádi a nemusí být zrovna Valentýn. Ale řekněme si to na rovinu, on se ten Valentýn sám k takovému počinu nabízí. 


Navíc všichni známe staré úsloví: „Láska prochází žaludkem.“ Takže si připravte svíčky, do lednice dejte chladit bublinky a udělejte si trošku času, který budete muset strávit v kuchyni (anebo si jídlo nechejte rovnou přivést).






Salát:
Dobré je vybrat si zeleninu, z které budete moci vykrájet srdíčka (já na to použila formičku na cukroví)
Suroviny: Červená řepa, cuketa, malá hlávka zelí, kukuřice z plechovky, olivový olej, balsamico, sůl a pepř.
Z cukety a řepy jsem vykrájela srdíčka a dala je na pečící papír, postříkala olivovým olejem a pekla na cca 200°C 15 minut.
Zelí jsem nakrájela na malé kousky, přisypala kukuřici, pokapala olivovým olejem a balsamicem, osolila, opepřila a pořádně promíchala.
Salát dejte do pěkné mísy a nahoru položte upečená srdíčka.




Zamilovaná pizza
Recept na pizzu jsem už na blogu uváděla a najdete ho zde.
To byste nevěřili, jak je možné udělat pizzu. Můžete ji místo dokulata rovnou dát srdíčkovou formu. Nebo na obyčejnou pizzu dát salámy, šunky, sýry a zeleninu v srdíčkových tvarech. Také nemusíte dělat klasicky velkou pizzu, ale stačí si pomocí skleničky vytvořit malé kulaté „pizzynky“, na které položíte kolečko salámu a ze zeleniny nebo sýru vykrojíte srdíčkový tvar, který dáte nahoru.
Mně se nakonec nejvíce zalíbily, dobře se dělaly a i se nejjednodušeji jedly ty malé „pizzynky“, takže doporučuji předně udělat ty.




Ovocné fondude
Jednoduchý, ale výborný dezert.
Můžete použít ovoce, na které budete mít chuť a které zrovna seženete. Naše fondue se skládaly z banánu, kiwi a jablka. Opět, za pomoci vykrajovátka na cukroví jsem z ovoce vykrájela srdíčka. Srdíčka z banánu jsem musela udělat ručně, protože tak malé vykrajovátko jsem doma neměla, ale šlo to velmi jednoduše.

Pak už se jen rozpustí čokoláda na kterou máte chuť a výborný dezert je na světě.



Přeji Vám všem dobrou chuť.



Moji milí čtenáři, děláte si někdy doma romantickou večeři? Zapálíte si na stole svíčky a pustíte si hudbu? Nebo jídlo odbydete, tak jak to dělám po většinu dní, něčím rychlým se zapnutou televizí u které pomalu ani neregistrujete, že máte jídlo na stole?


Teress

1 komentář:

  1. Teda to vypadá nádherně :-) . Taková inspirace se bude hodit :-) . Já připravuji romantickou večeři, když slavíme výročí, Valentýna nebo když máme narozeniny. Naposledy to bylo na Valentýna a musím říct, že se mi večeře podařila :-) . I přítel se vytáhl. Objednal si rozvoz květin , takže mě krásně překvapil :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)