pátek 17. dubna 2015

Bezdrátový ovladač pro XBOX 360 (srovnání originálu s neoriginálem)

Jak už to tak vypadá, jsem sto let za opicemi. Nejenže mám „pouhý“ XBOX 360 místo nového XBOXu ONE, ale teprve nedávno jsem si pořídila druhý ovladač. Je to ostuda! Konzoli mám přes tři roky a stále naše domácnost disponovala jen jedním ovladačem. Z toho vyplývá, že jsme si ve více lidech zahráli tak maximálně Wormsy (nestárnoucí hra) u kterých jsme si jako blázni podávali ovladač. Přitom jsme ale konzoli pořizovali jen kvůli Kinectu. Měli jsme (jak už to tak u nás bývá) velké plány: pořídíme si sportovní hry a budeme cvičit. Dopadlo to následovně, hry na cvičení máme asi dvě a jsou to ty nejméně hrané hry.


Dobré hry na pohyb jsou ty taneční, které mě baví a opravdu se u nich člověk zapotí, jenže řekněte chlapovi, ať jde s Vámi dát taneční battle. Ten můj se na to nikdy moc netváří a ještě horší je, že většinou vyhrává (takže jsem zpocená, vyřízená a taky pěkně naštvaná).

Dnešní článek ale není o tom, jak prohrávám u her na XBOXu (i když bych o tom mohla psát hodiny), ale o tom jak je na tom neoriginální ovladačka.
Originální bezdrátový ovladač máme v černé barvě a byl přibalen přímo ke konzoli, kterou jsme tenkrát kupovali. Nikdy s ním nebyl žádný problém.
Neoriginální bílý ovladač jsme pořídili na postovnezdarma.cz (přímo zde).
zdroj

Nejsem žádný technický tip a vůbec tomu nerozumím, takže nečekejte informace o parametrech, ale o tom jak se s nimi uživatelsky zachází.



Podle oka jsou na ovladačích patrné rozdíly (nemyslím tím barvu), které nemají na funkčnost žádný dopad:

  • Prostřední kulaté tlačítko HOME – Originál ho má ve tvaru loga XBOX, neoriginální nikoliv. Také jinak svítí a bliká.
  • Na neoriginálu není vyrytá značka konzole (výborně!)
  • Pocitově se mi zdá, že neoriginální ovladač má menší analogové ovladače (líp mi sednou na palce), ale je možné, že je to jen můj pocit. Zároveň se mi zdá i o malinko lehčí.



Jinak jsou ovladače naprosto stejné, oba jsou napájeny tužkovými baterkami, mají připojení pro headset, vibrace, stejná tlačítka. Ke konzole se oba připojili bez jakéhokoliv problému.

Mě jako holce padne lépe do ruky bílý neoriginální (kvůli důvodům, které jsem uvedla výše), ale než jsem ho vlastnila, hrála jsem jen s „origo ovladačkou“ a nikterak mi nevadila. Vzhledem k tomu, že neoriginály se dají koupit mnohonásobně levněji, určitě bych se nebála a šla do toho.

Jaký máte názor na originální a neoriginální výrobky Vy? Hrajete nějaké hry na Xboxu? Doporučili byste mi nějakou dobrou hru pro dva hráče?

Krásný víkend Vám všem,

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)