neděle 19. dubna 2015

Bylinná zubní pasta pro Vás i Vaše děti

HERBADENT pro zdravé zuby a dásně

Kdybych měla spočítat kolik už jsem koupila zubních past, které slibovaly zastavení krvácení dásní a celkové ozdravení dutiny ústní, asi bych se už nedopočítala. A to už vůbec nechci vědět, kolik peněz to všechno stálo. A výsledek? Žádný! I když nepatrný užitek jsem měla z Elmex gelu.



Ale teď jsem narazila na pastu, která je jiná než všechny ostatní. Možná díky tomu, že neobsahuje fluor ani menthol, ale naopak bylinky a ženšen. Proto je pasta vhodná pro ty, co nemají fluor v lásce (ano, já se hlásím) i ty mladší z nás, co by mohli pastu například spolknout.

Pastu Herbadent bych také ráda posunula do popředí, jelikož se jedná o český výrobek (výborně!). Jestli jste o této pastě ještě neslyšeli, nic si z toho nedělejte. Já jsem o její existenci ještě donedávna nevěděla. Dočetla jsem se o ní na portálu Blogerky a hned mě zaujala. Ale nechám už tohoto okecáváni, které stejně nikoho nikdy nezajímá, a raději napíši, jaká je tato pasta v praxi:


  • Pastu používám pravidelně tři týdny.
  • Voní pěkně, po bylinkách.
  • Obsahuje přírodní pěnidlo – nepění tolik jako obyčejné pasty, takže krásně na zuby vidíte. Vidíte to, co čistíte a kde by to naopak chtělo ještě přidat.
  • Neobsahuje fluor ani mentol – v puse nepálí, nedráždí, je trošku nasládlá.
  • Obsahuje sedm léčivých bylin – pastě propůjčují nahnědlou barvu.
  • Vhodná při projevech paradentózy, krvácení a zánětech dásní – s krvácením dásní mám problémy, ale už po týdnu používání mi tento problém z 90% odezněl. Navíc se mi zuby zdají hladší a klouzavější než před používáním.


Moje zkušenosti s touto pastou jsou ve skrze pozitivní a můžu ji všem doporučit. Pokud byste se o bylinné pastě na zuby chtěli dozvědět více, navštivte stránku Herbadent home, kde můžete tuto pastu a další produkty (například kartáčky na zuby, ústní vodu) zakoupit.

Máte také nějaké zkušenosti s touto pastou? Nebo s ústní vodou této značky? Na tu si také brousím zuby.

Teress


Článek byl sepsán ve spolupráci s internetovým portálem Blogerky.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)