pátek 26. června 2015

Kolorane šampon z datlí

Mám syndrom mimoňství


Krásné páteční odpoledne moji milí čtenáři. Dnes tu pro Vás mám krátkou recenzi na šampon Kolorane. Mimochodem tento článek už měl být dávno zveřejněný a já ho teprve píši. Určitě mě na internetovém serveru Blogerky.cz, pro který je článek napsán nepochválí. Ale co mám dělat? Prostě dříve nebyl čas. Buď někdo zrovna rodí, nebo se vdává/žení, nebo je moc teplo, taky někdy musím cvičit a z práce chodím tak vyřízená, že články, co napíšu, jsou tak hrozný, že je mi z nich špatně. Nemají žádnou vypovídající hodnotu. Opravdu píši články, které jsou tak prázdné a bez jakýchkoliv informací, že je nemůžu zveřejnit. Minulý týden jsem napsala tři a všechny skončily ve virtuálním koši.

Svedla bych to na syndrom vyhoření, ale ten já opravdu nemám, spíš to vypadá na syndrom „mimoňství“, protože to odpovídá mému stavu. Jsem prostě úplně mimo.

Kdo je mimo jako já, tak to zná a nejspíš mu to je jedno (protože, když jste mimo, je Vám většina věcí jedno) a ten kdo mimo není, už možná přestal číst, protože si sem přišel číst o šamponu a nedozvěděl se nic.

Vrátím se tedy zpět k šamponu:



ŠAMPON KLORANE S VÝTAŽKEM Z POUŠTNÍCH DATLÍ

Pro vlasy: suché, poškozené, lámavé
Účinky: zachovává vlasovou rovnováhu, vrací vlasům pružnost a poddajnost
Bez parabenů
Cena: 225 korun
Více informací naleznete na internetových stránkách Kolorane (klik)



Moje zkušenosti:
Mám vlasy (kupodivu, já mám nějaké vlasy J): jemné, suché, rychle se mastící, splihlé, dlouhé po lopatky, nebarvené. Mívám velké problémy s pokožkou hlavy, většinu šamponů nesnesu, protože mě po nich velmi svědí hlava.

Šampon: pěkně voní, hustší konzistence, dobře pění, velmi pomalu ubývá.

Používala jsem: přes jeden měsíc, 2x – 3x týdně, velmi malé množství (stačilo).

Výsledky: vlasy jsem měla po použití objemné, lesklé, doba mytí prodloužena oproti normálu o jeden den. Žádná negativní reakce pokožky hlavy: po použití mě nesvědí, nedělají se lupy, mastí se méně. Jsem s ním spokojená.

Poznámka: Jak vypadá pouštní datle? Nevím, jestli vypadá jinak, než jiná datle (správně je to datlovník, já vím), ale roste v Africe ve velmi suchém prostředí, dokáže přežívat v opravdu nehostinných podmínkách, protože má silné a dlouhé kořeny, které zachycují vodu v okolní půdě. Vypadá to tak, že datlovník je o dost šikovnější než já. Já mám vodu a nežiju ve velmi suché a nehostinné oblasti (i když doma je někdy fakt dusnoJ) a přitom mě dostihl syndrom „mimoňství“ o kterém se zmiňuji v úvodu článku. Z toho plyne ponaučení: „Buďme víc jako Datlovník pouštní“, ale snažme se, ať neskončíme jako šampón.

Pěkný zbytek dne,

Mimoň


2 komentáře:

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)