pátek 7. srpna 2015

Podprsenka a léto

Nadpis napovídá, že tento článek bude vyprávět o podprsence v létě a někdo by se také mohl mylně domnívat, že se jedná o vyprávění podprsenky a jejího léta. Něco ve stylu: Byl krásný slunečný den, paní Podprsenka se probrala a slyšela, jak si venku ptáčci prozpěvují. Hned se cítila tak dobře, že si řekla: „Dnes musím jít navštívit svoji kamarádku slečnu Spoďárovou.“

Kdo se těší na takové vyprávění, tak toho musím zklamat, není tomu tak. Navíc dnešní článek bude jen pro dámské publikum. Bohužel, i ženy mají své dny.

Léto a podprsenka je docela na nic, alespoň já mám s tímto spojením problémy. Když je horko mít něco navíc na těle mě dost otravuje, ale bez ní to taky nejde. Zvlášť, když tak jako já nosíte světlá a průhledná trička a nemáte krásně tvarované samodržíci ňadra (co si budeme povídat, s věkem to jde dolů). Výhodou je „dnešní doba“, máte nekonečné množství možností jak v létě řešit problémy se spodním prádlem jako např.:

Nosíte trička se špagetovými ramínky, nebo bez nich – viditelná ramínka  jsou fakt děs

Nevezmete si pod tričko nic – prosvítají Vám přes lehkou látku bradavky

Máte malý prsa – bez podprsenky tam najednou nemáte skoro nic (vím, o čem mluvím)


Na problémy uvedené výše používám dvě věci, pokud je neznáte (nebo nemáte) pokusím se Vám je krátce přiblížit:


Plastový cosi na ramínka od podprsenky (neznám oficiální název)


Jedná se o kousek plastu, kterým si na zádech zaháknete ramínka podprsenky, takže při nošení klasického tílka Vám nelezou ramínka ven. Vím, že se prodávají různé podprsenky, které mají ramínka variabilní, ale výhoda tohoto plastového udělátka je, že ho dáte na jakoukoliv podprsenku, kterou si chcete zrovna obléknout. Jako nevýhodu vidím samotný materiál, protože se jedná o plast občas mě mezi lopatkami zaškrabe.


Koupila jsem v Tigeru v Brně tři kusy za cca 40 korun.



Samodržící podprsenka



Super věc, hlavně pod šaty bez ramínek. Nalepená je hned, dokonce Vám vytvoří i oblíbený žlábek. Používat se dá opakovaně. Po použití ji jen opláchnete, necháte uschnout a dál lepí.
Výběr velikosti: Nepodceňujte se a zvolte větší velikost, než máte v úmyslu. Nevím čím to je, ale jsou menší než klasické podprsenky.





Nevýhoda: pokud se hodně zpotíte, což teď není tak těžké (jsou pořád vedra), začne se odlepovat. Nikdy se mi nestalo, že by se mi odlepila a spadla, ale jde to po krajích vidět.
Výhody: snadné nasazení, nikde Vás nic netáhne a není nic vidět.
Koupila jsem ji na postvnezdarma.cz za cca 200 korun (zde).

 
Zdroj

Jestli používáte také nějaký zlepšovák, který by nám holkám usnadnil trošku život, neváhejte se o něj podělit dole v komentářích.

Mějte se krásně a přeji příjemný zbytek týdne.



PS: Závidím Vám vše, co letní dny trávíte v plavkách u vody a takové věci jako je spodní prádlo vůbec nemusíte řešit.

Teress




9 komentářů:

  1. kéžby mi ta "podprda" držela:( já bohužel nemůžu nosit ani klasickou bez ramínek a vyjít úplně bez podprdy? to fakt ne.. velký prsa nejsou výhra:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhra ne, ale kažý má asi nějaký problém, prostě jsme v jádru nespokojení všichni :-)

      Vymazat
  2. great post, nice weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten úvod mě dost pobavil. :D Na tu nalepovací podprsenku jsem tenkrát koukala, ale nějak jsem k ní neměla důvěru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Já jsem s ní spokojená jenom bych potřebovala větší...

      Vymazat
  4. Tie plastové srandičky som videla na ebayi, aj som zvažovala kúpu, ale nakoniec by som to asi predsa len nepoužila:D o tých samodržiacich som už veľa čítala, avšak by som sa bála či sa to neodlepí :D The Noela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty plastový věci stojí tak málo, že by je podle mě měl mít každý doma...kdyby náhodou :)

      Vymazat
  5. To mám radost i za tebe. Moc krásná, kde jsi ji pořídila? Já jsem to asi v tom blogu přehlédla a nemohu to snad nikde najít. Jestli se mi ozveš, budu moc ráda. Nicméně, pokud bys věděla ještě o nějakých obchodech, kde to není zas tak drahé, určitě mi to připiš k tomu. Já jsem zatím našla pouze lanotte

    OdpovědětVymazat
  6. Dík moc. To si na léto pořídím. No vlastně pokud bude nějaký pěkný ples tak i dřív. Koupila jsem si krásnou a pohodlnou podprsenku tady a ráda bych ji nosila právě pod šaty, protože moc hezky formuje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)