středa 13. ledna 2016

Nachos s rajčatovou omáčkou


Tento recept jsem si přivezla z Anglie, kde nachosky dělal kamarádčin přítel. Nikdy předtím jsem tepelně upravené Tortilla chipsy nejedla, proto jsem byla překvapená, že chutnají velmi dobře a od té doby si je doma dělá téměř celá naše rodina.

Bohužel, u nás nejsou suroviny pro přípravu receptu tak snadno dostupné (a za takovou pěknou cenu jako v Anglii), proto jsem byla nucena recept trošku poupravit, ale na chuti se nezměnilo skoro nic. Pořád jsou výborné!

Potřebujete:
Balíček neochucených Tortilla chipsů
Rajčatovou omáčku ve sklenici (nějakou obyčejnou, co dáváte na špagety)
Chilli papričku
100 gramů Goudy (v původním receptu bych sýr Čedar)


Goudu nastrouhejte na hrubo, papričku nakrájejte na jemno (pozn. předem ji zbavím semínek, aby nebyla moc pálivá) a vše smíchejte s rajčatovou omáčkou a s Tortilla chipsy. V závislosti na tom jak moc přidáte omáčky, budou Tortilla chipsy křupavé.
Mám ráda, když jsou měkké, pořádně nasáklé omáčkou s koupou sýra, proto přidávám do chipsů celou sklenici omáčky a peču ve varném skle v troubě na 220˚C zhruba 15 minut (hlídejte, ať se Vám chipsy nespálí).

Naproti tomu moje sestra je má raději křupavější, proto nedává tolik omáčky a peče je na plechu, aby se více opekly.

Jak můžete vidět na fotce jsou i olivy, důvodem je, že jsem tentokrát koupila rajčatovou omáčku přímo s olivami, které mám moc ráda. Olivová varianta je také moc dobrá.


Záleží na Vás, čemu dáte přednost. Můžete vyzkoušet obě varianty a uvidíte, která pro Vás bude lepší.


Znáte teplou variantu Tortilla chipsů anebo jste jak já znali jenom klasické studené chipsy, které namáčíte do omáčky?


Krásný den Všem,


Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)