pondělí 25. ledna 2016

To nejlepší z roku 2015

Krásné pondělí milí čtenáři (jestli to vůbec jde), jak jste určitě pochopili dle nadpisu, dnes tu pro Vás mám to nejlepší z roku 2015 (alespoň podle mě). Jaký jsem tedy viděla nejlepší film? Která kniha mě nejvíce zaujala? A co takhle nejčtenější článek na blogu? Přesně to a ještě mnohem více se dozvíte v dnešním článku.

Nejčtenější články na blogu

Nejvíc ohlasů a přístupů měl článek nazvaný „Jak zhubnout a skoro se zbláznit“ (odkaz), v těsném závěsu jsou články, jako „DIY vylepši si svůj diář (odkaz)“, „Destrukční deník“ (odkaz) nebo „Můj pohled na spolupráci bloggerů“ (odkaz).



Na facebookové stránce blogu Vás nejvíce upoutal post s fotkou, na které se poprvé objevila naše malá Fíka.

Tak článků plná hlava, ale náš nový přírůstek mě prostě nenechá v klidu psát... jíst, umýt se, SPÁT....přemýšlím o existenci štěněčích prášků na spaní.




Pozadu nezůstal ani Instagram, na kterém jsem čím dál víc aktivnější. (Fotky, které se nevejdou na blog nebo fb najdete většinou na Instargramu, kde vystupuji jako Teress.)

Nejpopulárnější fotky



Mimo blogovou sféru se najde i spousta dalších pěkných věcí, které se v roce 2015 staly.

Moje nejlepší rozhodnutí roku, určitě bylo pořídit si psa, o kterém jste mohli číst spoustu článku. (Článek „Jsme tři“ - odkaz)





Vzhledem k tomu, že jsem minulý rok hodně četla, mám tu pro Vás i tři knižní tipy, které podle mě stojí za to:

Marley a já - David Frankel

Veselá kniha o životě jednoho labradora inspirovaná skutečnými událostmi. Pokud se Vám líbil film Marley a já doporučuji přečíst i knihu, kde najdete další veselé historky.

Hvězdy nám nepřály – John Green

Původně jsem myslela, že to bude jen nějaký román o ničem, ale nakonec se z toho vyklubala výborná kniha, která mě donutila zamyslet se nad spoustou věcí a nejednou jsem při čtení měla na krajíčku.

Alice v říši divů (a taky před zrcadlem)

Jestli máte problémy s váhou, chcete hubnout, týráte se dietami nebo jste hubení a díváte se na ostatní lidi, co nemají perfektní postavu svrchu, tak byste se měli dát do čtení této knihy. Pokud kolem váhy neřešíte vůbec nic, určitě i pro Vás bude kniha velmi zajímavá. I když se mi úplně nelíbil děj, tak kniha obsahuje velké množství informací ze světa diet a psychice lidí, že mě zaujala natolik, abych ji na tento seznam připsala.



Nemůžu říct, že bych v roce 2015 viděla film, který mě zaujal natolik, že bych ho musela vidět znovu, ale co podle mého stojí za podívání je určitě film Mustang. Na CSFD má hodnocení 81% a také získal cenu EVROPSKÉHO PARLAMENTU LUX PRIZE 2015.



V kosmetickém světě jsem také nenarazila na nic nového, co by stálo za zmínku. 


Spíše jsem se vrátila k ověřeným produktům, jako je šampon na vlasy Panthehair šampon proti lupům, o kterém jsem kdysi v pravěku psala článek (odkaz) a taky Saela - Pivní relaxační koupelová sůl (článek zde).





Rok 2015 se mi hodně líbil a proběhl více či méně v poklidu. Na tento rok už mám naplánovaných spoustu dalších věcí…článků a ativit, proto věřím, že tento rok bude skvělý. 



Co nejlepšího Vás potkalo v minulém roce? Co jste četli a jaký jste viděli super film? Podělte se s námi.



Mějte se moc hezky,

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)