středa 30. března 2016

Glanc box druhé vydání



Netrvalo dlouho a na poště na mě čekal další Glanc box. Od posledního vydání sice uběhly více než tři měsíce, ale ty mi utekly jako voda. Vánoce, svátky, hory, pořád nějaké zajímavé akce, na kterých jsem nemohla chybět… ani, jsem se neotočila a box jsem měla doma.

Glanc box obsahuje novinky z pečující kosmetiky, ale hlavně produkty určené pro lesk a čistotu Vaší domácnosti. Kdo by se chtěl o boxu dozvědět více informací, nalezne je v článku na mém blogu (odkaz na článek).


Obsah:

Dávám přednost produktům, které jsou určeny přímo pro domácnost, kosmetické prvky mi k němu prostě nesedí, proto jsem ráda, že poměr výrobků je půl na půl, s tím, že pasta na zuby se tak úplně do kosmetiky počítat nedá.

Univerzální čistící ubrousky SAVO – Jednorázové ubrousky bez chloru, které čistí a dezinfikují všechny povrchy.
Cena: 54,90 korun, 30 kusů
Sama bych si ubrousky nikdy nekoupila, ale jsem ráda, že v boxu byly. Mít doma něco takového se hodí, zvlášť když potřebujete bleskově něco setřít. Na velký úklid ubrousky nejsou, to byste je zřejmě museli, díky jejich velikosti, spotřebovat celé.

Silan Soft and Oils Pink – aviváž na prádlo
Cena: 69,90 korun, 750 ml

Domestos Power 5 – do záchodu
54, 90 korun
Další produkt, který se u mě v domácnosti moc nevyskytuje. Dát 50 korun za něco, co zmizí ani nevím jak, se mi nechce. Kupuji si takové ty gely, co nalepíte přímo na záchod, jsou podstatně levnější a vydrží dlouho.

Zendium Complete protection – zubní pasta
109 korun
Šetrná zubní pasta určená i pro ty nejcitlivější ústa, obsahuje enzymy a proteiny, které se nachází ve slinách. Právě ji používám, nepálí, ale žádný zázrak to není.

Yves Rocher Un Matin au jardin – sprchový gel
175 korun, 200 ml
Něco o vůni

Dermacol Detox and Defence Face Cream
329 korun, 50 ml
Krém určený pro obnovu poškozené pleti.



Box se mi moc líbí i když ten první se mi zdál o malinko lepší. Hlavně se mi líbí celý koncept boxu. Všechny produkty, co obsahoval, mám doma poprvé a ráda je vyzkouším. Možná jen Detox krém někomu přenechám, protože krémů mám tolik, že je nestihnu upotřebit. Měl by o něj někdo zájem, udělala bych třeba soutěž.



Co na Glanc box říkáte Vy milí čtenáři?




Teress

2 komentáře:

  1. Tu aviváž od Silanu (akorát ne růžovou ale zlatou) používám už permanentně a jsem s ní absolutně spokojená!
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, předpokládám, že růžová bude taky dobrá.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)