středa 23. března 2016

Kam na něco dobrého v Jeseníkách



Krásný den moji milí čtenáři. Většinou Vám zde píši kam si zajít v Brně, ale samozřejmě je spousta pěkných podniků, kde můžete posedět, i mimo Brno.




Coffee Natura Bar Jeseník
(Dukelská 2, Jeseník, odkaz)

Delší dobu mi na faceboku vyskakují krásné fotky fotky  Coffee Natura Baru. Přesně takový styl co se mi moc líbí, paletový nábytek, světlé prostory, dřevěné materiály prostě nádhera.


Zdroj

Když jsme si plánovali program v Jeseníkách, se sestrou jsme se shodly na tom, že tento Bar musíme navštívit.

Kavárna se nachází nedaleko centra města Jeseník, přímo v budově obchodu Albert, jen se do ní vchází z boku budovy.

Kavárna je i v skutečnosti moc krásná jen na fotkách vypadá o něco větší. Slečna, která nás obsluhovala, byla milá, pozorná a stále se usmívala. Personálu dokonce nevadí, když přijdete s pejskem, na rozdíl od některých návštěvníků. Na to už jsem zvyklá, někdy prostě vejdete někam, kde se nějaký host tváří jako že jsem se zbláznila, když nesu psa. Jako kdyby malá Fíka, která celou dobu sedí na klíně, maximálně si chroupe nějaký svoje kokyno, někoho obtěžovala.


Dala jsem si poslední horkou tmavou čokoládu (40 korun) co měli, mamka se sestrou si daly bílou a Zdenda kafe lungo (30 korun). K tomu samozřejmě nesměl chybět ani moučník (poslední dobou na nich dost ujíždím), takže na stole nám ještě přistálo brownies, cheesecake a ovocná mřížka.


Znáte to, když si něco dáte a pak ostatním závidíte, co mají oni? Já ano a stalo se mi to právě v Natura Baru, kdy moje horká čokoláda nebyla taková, jakou bych si představovala ale bílá čokoláda, co měly holky, byla výborná (i když mamka pořád vykládala, že je jak puding a nechápe, jak k tomu můžeme jíst ještě sladký). Jak? No jednoduše tak, že moje brownies bylo výborné a byla by škoda ho tam nechat. Ovocná mřížka taky stála za to, jen cheesecake byl suší a z dezertů nám chutnal nejméně.

Kavárna otevřela před necelým rokem a pořád vypadá jako nová. Prostředí je krásné a člověk si v něm rád posedí, jen od kávy nečekejte úplně top třídu na druhou stranu v dané lokalitě neznám lepší kavárnu.




Restaurace Bobrovník
(Lipová-lázně 8, odkaz)

Bobrovník se sice nenachází přímo v Jeseníku, ale je opravdu nadosah. Pokud se budete nacházet někde v okolí a přemýšlet kam na večeři určitě tuto restauraci navštivte.

V prostorném a krásném interiéru, kde je stavebně oddělena kuřácká a nekuřácká část, se budete cítit velmi luxusně. Co Vám mám povídat, velmi luxusně se budete cítit i kdybyste sem šli jen na záchod. Málokdy se vidí, tak udržovaná, voňavá a vyšperkovaná místnost s toaletami.


Vydali jsme se sem na večeři a byli jsme úplně bez nálady. Popravdě řečeno neměla jsem v tu chvíli chuť vůbec na nic, ale při vzpomínce na to, jak jsem zde byla naposledy mile překvapená, jsem si musela něco dát.

Opět jsem si dala moje oblíbené jídlo, které zde umí fakt dobře a to hovězí steak s pepřovou omáčkou (255 korun) a k tomu fazolové lusky s anglickou slaninou (45 korun). Pokud chcete zkusit něco méně všedního, můžu Vám doporučit Řecký talíř pro dvě osoby - souvlaki, brizola, kuřecí steak gyros, pečené papriky, grilovaný lilek, tzatziki, olivy (380 korun). Jídlo je tu vždy na jedničku a myslím, že při výběru nemůžete udělat krok vedle.


Obsluha jako vždy příjemná, trpělivá a velmi všímavá.

Restauraci nemám co vytknout a ráda Vám ji doporučím.



Kam si nejraději jdete dát něco dobrého Vy?

Krásný zbytek dne,


Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)