pátek 27. května 2016

Brněnský Restaurant day




V sobotu 21. května se konal Restaurant day.

Zamířila jsem do brněnského Piknikboxu abych si opět dala něco od amatérských či profi kuchtíků.

Den vyšel krásně, bylo slunečno a pěkně teplo. V Bjὂrnsonově sadě se na dekách vyhřívalo spoustu lidí a u toho ochutnávali dobroty z místních stánků, jako například sushi od Edosushi, čerstvé těstoviny od Pasta Truck nebo něco z francouzské kuchyně od Mňam a Mňau.



Mohli jste se usadit na paletu nebo pod přístřešek na zahradní židli a jen tak se koukat kolem a přemýšlet co si dáte právě Vy. A pokud by se Vám stalo, že byste začali závidět všem těm, kteří došli připraveni, donesli si deku a teď vesele piknikovali v trávě, nemuseli jste u toho zůstat dlouho. Deky tu byly, za mírný poplatek (40 korun) pro všechny. Stačilo jen dojít k budce Piknikboxu, kde jste si mohli dát kávu, když už tak jdete kolem a hned vedle si jednu půjčit. Poté jste si ji mohli rozložit kdekoli se Vám zachtělo, místa tu bylo pro všechny dost.


Mungo a výborné francouzské bagety



Naše mini rodinka (já, Zdenda a Fíka) jsem začali polévkou od Munga. Nevím jestli si vzpomínáte ale o jejich polévkách už jsem se jednou zmiňovala a to v příspěvku z Foodparku (odkaz). Tenkrát mi polévky moc nejely, ale to se mělo brzy změnit. Na menu byla hrášková, dali jsme si k ní francouzskou bagetku (která je prostě bomba) a pustili se do jídla. A to pěkně všichni tři, ani Fíka nevynechala. Jak by také mohla, když byla tak výborná.




Poprvé u Chinatownu




Chtěli jsme zkusit nějakou novinku, proto jsme si vybrali stánek Chinatown Brno, který se nachází na každém Restaurant day, ale my si v něm nikdy nic nedali. Tu chybu jsme napravili vařenými knedlíčky plněnými masem a zeleninou a politými octem se sójovkou (doufám, že to byla sójovka). Není to sice jídlo, co bych jedla každý den, ale knedlíčky byly moc dobrý, neobvyklý. Nejsem zvyklá si jídlo polévat octem, ale právě ten to celé vyšvihnul na neobyčejnou pochoutku.




Jendo sushi prosím



Když jsem viděla, že fronta u EdoSushi se výrazně zmenšila, neváhala jsem a zařadila se nakonec. Na konci jsem sice byla, ale než na mě došla řada, tak jsem si pěkně počkala. Naštěstí je EdoSushi jedno z nejlepších, co je v Brně k sehnání a proto jsem ochotná půl hodinovou frontu jednou za čas přetrpět.




Když přijde žízeň

K pití jsem si dali jablečný mošt i když mě pořád lákalo studené kafe od Colt Brew, které jsem si nakonec nedala. Zaslechla jsem jeden rozhovor, co u stánku Colt Brew vedli se zákazníkem, který se přišel zeptat, co prodávají a trošku mě to zarazilo.

Sladké vypadalo dobře, ale dám si příště

Nic sladkého jsem si tentokrát nedala, i když se ho tam našla pěkná kopa jako například Bábovky, Lec Kůk, Třpytivá marmeláda nebo U Tytyny.

Nejlepší Restaurant day byl právě tento

Celý Restaurant day v Piknikboxu byl velmi povedený a řekla bych, že nejlepší, který zde zatím byl. Stánků bylo více než obvykle s velmi rozmanitou nabídkou. Vše bylo tak nějak lépe poskládané, proto vzniklo více prostoru pro návštěvníky.

Restaurant day patří mezi mé oblíbené akce, a pokud jste žádný ještě nenavštívili, zkuste ten příští, který by se měl odehrávat v srpnu snad v každém větším městě.

Kam chodíte na RD Vy moji milí čtenáři?

Krásný zbytek dne,

Teress


Restaurant day na blogu:

2 komentáře:

  1. Mňaam, tá polievka vyzerá super:) inak môj psík je rovnako maškrtný, byť po jej, tak zje všetko, čo vidí:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to asi všude s těma pejskama stejný, ale pravda je, že nějací odmítnou alespoň něco, třeba citron :-) Ale ta naše, ta jí vše :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)