úterý 17. května 2016

Lak na nehty Super gel – Rimmel London




S gelovými laky na nehty jsem neměla dosud žádné zkušenosti. Až když jsem viděla reklamu, že gelový lak prodává už i Rimmel a v Tetě drogerii měli zrovna celou sadu (barevný lak + vrchní lak) v akci za 199 korun, řekla jsem si, že nastal ten správný čas nějaký vyzkoušet.


Pořídila jsem si odstín Bere Yoursef, což je barevný základní lak dalo by se říct v „nude odstínu“. Nanáším ho na nehty ve dvou vrstvách. Počkám, až trochu zaschne a pak nanesu vrchní průhledný lak. Při nanášení průhledné vrstvy jde krásně vidět, jak se lak mění, dostává krásný lesk, celistvou vrstvu a gelový efekt.


Vím, že Vás všechny zajímá hlavně výdrž laku na nehtech. Celkově by se měla pohybovat do dvou týdnů. Můžu potvrdit, že nalakované nehty vydrží déle, než u laků bývá zvykem a celou dobu jsou nehty krásně lesklé a pevné. Nehty mi hezké vydrží zhruba týden, poté mi lak začal praskat a musel dolů. Praskliny jsou opravdu nehezké, jsou to vyloženě tmavé čáry, jde vidět, že se povrch laku naruší a jak je velmi pevný nemá kam uhnout a praská.


Odlakování probíhá standardně jako u jiných laků, dolů jde bez větší námahy.

Jsem s ním spokojená, i když dva týdny nevydrží.


+
-
Lesk
Praská
Výdrž (7 dní)
Při silné vrstvě, dělá bubliny
Neodírá se

Rychle zasychá

Dobře se odlakuje



Myslím, že z Rimmel gelové řady to není poslední lak, co jsem si pořídila. Určitě si koupím nějaký výraznější odstín a možná i dva.


Používáte taky nějaký gelový lak? Od jaké značky? Jste s ním spokojeni?


Krásný den,



Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)