pátek 17. června 2016

Peču s U tytyny


Kristýnku, která zveřejňuje svoje recepty na stránce utytyny.cz, (odkaz) jsem poprvé potkala na brněnském Restaurant day asi před tři čtvrtě rokem. Prodávala tam nemalé množství krásně vypadajících cupcaků, sušenek a všech možných sladkostí. Několik cupcaků jsem si koupila sebou domů, protože je mám velmi ráda. Doma jsem si je pak dala s velkou chutí, a protože byly výborné, snědla jsem je skoro na posezení. Hned mi bylo líto, že jsem si jich od Kristýnky nekoupila víc.

Když jsem potom psala článek o Restaurant day na blog, zjistila jsem, že Kristýnka má blog a zveřejňuje na něm svoje recepty. K mému potěšení jsem na něm dokonce objevila recepty na cupcaky, které jsem si od ní koupila.

Na to, že upeču něco právě podle tohoto blogu jsem se chystala pěkně dlouho a nakonec jsem se k tomu dostala patrně nedávno. Vybrala jsem si recept, který se mi jevil velmi jednoduchým a to MALINOVÉ BROWNIES a recept, který se mi jevil velmi složitým, ale výsledek vypadal velmi dobře CIDER CUPCAKES S WHISKEY.


MALINOVÉ BROWNIES



Brownies mám moc ráda a mám na něj jeden recept, po kterém je skoro tekuté, ale fádní, proto jsem ráda vyzkoušela tuto malinovou variantu. Maliny jsem použila mražené. Občas je koupím v Globusu a pak si je schovávám v mrazáku, protože mi přijdou hrozně drahý. A právě teď se hodily. Příprava těsta šla hladce a bez problému, nejdéle mi vždy trvá rozpustit čokoládu (nedělám to ráda) a odolala jsem nutkání do ní přidat i chilli (to právě dělám rádaJ).

Samotné brownies jsem pekla podle návodu a myslím, že jsem je vytáhla o pět minut dřív, ale bohužel upekla jsem ho moc. Bylo sušší. Vyřešila jsem to tak, že jsem si ho vždycky pár vteřin nahřála v mikrovlnce a čokoláda se jako by popustila a bylo hned vláčné. Maliny ho krásně doplňovaly.


CIDER CUPCAKES S WHISKEY


Jednou za dlouhou dobu udělám cupcake, protože je miluju, pak se naštvu u jejich zdobení (které mi nejde), mám chuť to celé vyhodit a řeknu si, že si je raději budu kupovat. Pokud jste šikovnější než já (i když to přikládám zdobícímu sáčku) a umíte udělat krásnou čepičku na cupcaku, tenhle recept Vás určitě potěší.

Těsto je výborné, vláčné a sladké, krém je ještě lepší. Vlastně jsem krému půlku snědla dřív, než jsem se do zdobení pustila a pak mi bylo špatně. Řekla bych, že protože mi bylo špatně, nešly mi cucapky zdobit, ale vím, že mi to nejde nikdy, takže by to byla jen hloupá výmluva.

Krém je vážně bezvadný, a protože veškerý cukr co se do něj přidává, rozpustíte ve vodní lázni spolu s bílky, není u něj takový ten problém, že v něm pak cukr skřípe mezi zuby (problém s cukrem jsem zmiňovala zde).



Pokud Vás tyto sladké výtvory zaujaly, koukněte na blog utytyny.cz, kde najdete spoustu sladkých receptů.



To je pro dnešek vše přátelé, mějte se krásně a zase někdy příště.

Teress


Další článkze sekce Vařím podle:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)