pátek 3. června 2016

Trhy jako Brno: Burger Fest


Je tomu přesně týden, co se u Vaňkovky konaly další Trhy jako Brno, tentokrát se zaměřením na Hamburgery.  Jak jste mohli číst v minulém článku (odkaz) zúčastnila jsem se také trhů zaměřených na Asii, které se ovšem moc nepovedly. Proto jsem se tentokrát k Vaňkovce vydala s velmi nejistými pocity.


Přišlo skoro celé Brno


Na místě na mě čekalo velké překvapení. Na hamburgery se snad vydala půlka Brna, která čekala fronty před nemalým počtem stánků nabízejících různé variace burgerů. Mohli jste se zastavit například na Burger jako kráva, nebo si dát něco od Burger Inn, Pablo Escobaru, The Immigrant, Kodo a dalších. V nabídce byly samozřejmě „klasické hovězí“ variace ale také jste mohli zkusit něco méně všedního. K dostání byly například hamburgery z lososa, kance či jehněte. Nechyběly ani kousky pro ty, co masu neholdují nebo nesmí lepek.

Mohli jste si vybrat také z dalších dobrot jako například ze sýrů, ovoce, sladkého pečiva, zmrzliny a drobného doplňkového prodeje různého zaměření.



K pití jste si mohli dát převážně pivo, ale pro příznivce něčeho jiného tu byl i točeny Cider, stánek s vínem a u Klubu cestovatelů měli výborné džusy. Dnešním velkým hitem se stává mladý kokos, který jste sehnali v ovocném stánku (kterému moc fandím).



Hovězí burger z Osmičky a k tomu výborné sýry


Já zůstala při zemi a dala si hovězí burger z restaurace Na Osmičce za 65 korun, kde byl velmi příjemný a veselý personál. Také jsem neodolala sýrovému talířku z mlékárny Krasolesí a neudělala jsem chybu. Sýry byly výborné a v puse se úplně rozpadaly. Pokud na sýry z Krasolesí narazíte, neváhejte a nějaké ochutnejte.



Prodáno přes 10 000 hamburgerů

Za dva dny se u Vaňkovky prodalo více jak 10 000 burgerů a to už je co říct. Nálada byla uvolněná a veselá a počasí vyšlo na jedničku. Pokud jste se nezastavili, o dost jste přišli.


Součástí bylo také hlasování o nejlepší burger v Brně. 

Výsledky:

Zdroj



Příští Trhy jako Brno u Vaňkovky

27. a 28. května – BURGER & HOT DOG FEST
24. a 25. června – FISH & SEA FOOD
27. a 28. srpna – ICE CREAM & CHOCOLATE
30. září a 1. října – STREET FOOD FEST
28 a 29. října – STEAKY & ZVĚŘINA



Kdo z Vás byl na této akci? A co jste si dali za hamburger?



Přeji Vám všem krásný víkend.

Teress



6 komentářů:

  1. No jasně, Burger Inn je fakt top! Ne že bych v Brně vyzkoušela cokoliv jiného, ale tenhle podnik miluju od první minuty (a pravá láska to je od prvního kousnutí)! Vypadá to prima, už se těším na burgerfest u nás v Praze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já tam ještě nikdy nebyla, budu muset do Burger Innu, tak někdy zajít.

      Vymazat
  2. Achjo, teď mám plnou pusu slin, už aby mamka dovařila ten oběd :D. Na takové akci by moje peněženka brečela :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda za oběd, já budu mít až večeři :-)

      Vymazat
  3. tohle jsou chvile kdy fakt nadavam ze nebydlim nekde jinde :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že v Brně teď máme pořád nějaké food akce.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)