čtvrtek 18. srpna 2016

Letní Brandnooz boxy

Recenze


Krásný den moji milí čtenáři. Dnes nahlédneme do krabiček prázdninových Brandnooz boxů.

Brandnooz box červen

Sestava: Babiččina volba - Hladká mouka na kynuté těsto, Dr. Oetker - Zlatý klas (krém na dezerty), Noli - Sušené droždí, Vest - Tyčinky solené, BeBe Dobré ráno - NaMěkko s kousky čokolády (sušenka), Boneco - Dijon Premium (hořčice), Haribo - F!zz Miami (gumové bonbony), Fidorka - Mléčná s kávovou náplní, Chupa Chups - Big Babol Fun Berries (žvýkačky), Ahmad Tea-  Cold Brew(vzorky studeného čaje), Jupí - Melounové mojito (sirup), Bittersweet - Original Bitter Cola, Strongbow - Dark Fruit (cider).

Červnový box se nesl na letní vlně a mohli jste ochutnat jak sladké (Haribo F!zz Miami, BeBe Dobré ráno NaMěkko s kousky čokolády) tak slané (Vest Tyčinky solené).

Také nechyběly nápoje, které k létu neodmyslitelně patří. Sirup od Jupí Melounové mojito, patří mezi letní novinku a vidět jste ho mohli denně ve „vousaté reklamě“ (jo, přesně v té jak běhá to fousatý děcko). Sirup mi nezachutnal. Chutná jak meloun a máta, je to podivná chuť, taková sladká (možná s rumem, aby to bylo fakt jak mojito). Co mě ale chutnalo a čeho byly bohužel jen vzorky, byl studený čaj Ahmad Tea Cold brew. Studené čaje jsme v boxech už měli a to od značky Megafyt, ty na mě byly dost hořké. Čaje od Ahmadu jsou lepší. Piju je v práci, doma, všude.

Brandnooz box červenec



Sestava: Delevery - Dresink, Vitana - Gurmánské kořen (na kuře)í, Nestlé - Golden Minis, TUC - Sweet Chiil (slané sušenky), Maggi - Dobré polévky (fazolová), Oreo - Chocolate Créme (čokoládové sušenky), Milka -  Sensation (sušenky)



Ani červencový box nestál pozadu a dorazil v plné parádě. Já v něm měla navíc ledové čaje od Ahmadu, jejichž vzorky se nacházely v červnovém boxu. Na stránkách brandnoozbox.cz (odkaz) v sekci „Deal“ můžete občas narazit na zajímavé slevy. Tentokrát jste mohli zakoupit dvě krabičky čaje Ahmad se sklenicí za 158 korun a s doručením zdarma. Jak jsem psala výše, zmíněné čaje mi velmi zachutnaly, a proto jsem si sadu koupila. Navíc se mi líbila ta sklenice, která je ve skutečnosti podstatně menší než jsem předpokládala.



Co se mi líbí na Brandnooz boxu

Super na těchhle boxech je, že se Vám doma objevují věci, které byste si jinak nekoupili (super je to teda jen za předpokladu, že ty věci jíte, jinak je to docela na prd). Díky tomu jsme u nás doma měli kynuté povidlové buchty. A byly moc dobrý, těsto se povedlo a krásně nakynulo. Nevím, jestli pěkně nakynulo díky mouce „Babiččina volba na kynuté těsto“, ale říká se, že těsto hezky kyne, když máte při jeho přípravě dobrou náladu.

Taky jsem chtěla udělat Oreo Cheescake, na který jsem někde na internetu viděla recept. Pravdou je, že mi Oreo sušenky tak chutnaly (chutnají dost podobně jako Disko), že jsem je zdlábla jen tak. To totiž na fotce nevidíte, ale je tam jen obal J

Pěkným hnusem se stává…

Polévka od Maggi. Měla jsem fazolovou a rozhodně bych si ji nekoupila. Tak bacha na to, podle obalu vypadá skvěle.


Pěkný zbytek týdne Vám všem,

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)