čtvrtek 4. srpna 2016

Mycí emulze pro intimní hygienu od Cannaderm

Recenze


Kdo by neznal přírodní kosmetiku Cannaderm (je to ta s tou trávou na obalu). Potom, co jsem viděla, že i moje babička vlastní krém na ruce této značky domnívám se, že ji zná opravdu každý.

Na mém blogu jste se už mohli dočíst o šamponu na vlasy Capillus, právě od výše zmíněné značky (odkaz) a dnes společně s portálem blogerky.cz Vám představím další výrobek z jejich dílny a to emulzi na intimní partie Intime.


Kosmetika Cannaderm se vyznačuje převážně přídavkem léčivého konopí


V emulzi ho najdete 5%, mimo to obsahuje také grepová semínka a panthenol. Nejsou v ní žádná barviva ani parfémy a je vhodný i pro Vaše nejcitlivější partie.


Složením ani popisem od výrobce Vás zatěžovat nebudu. Kdo tyto informace chce vědět, tak si je stejně najde na jakémkoliv prodejním webu, nebo si je přečte přímo na přípravku. Raději Vám napíši moji osobní zkušenost s mycí emulzí.


Moje osobní zkušenosti


Emulzi jsem používala zhruba měsíc několikrát týdně a to nejen na intimní partie, ale také na holení nohou, podpaždí (nehezký slovo) a dalších partií (o kterých se tu zmiňovat nechci).


Voní pěkně a pění


Přípravek je spíše řidší, pění a má nažloutlou barvu. Voní tak jak bývá u výrobků značky Cannaderm zvykem, ale ne tak výrazně jako například krémy. Musím se přiznat, že vůně u krémů mi není moc příjemná (prostě mi smrdí), ale v light verzi pro přípravek na intimní hygienu mi docela sedí.


Chladivý efekt

Nemůžu ji vytknout nic a jsem s ní velmi spokojená. Prostě plní svou funkci. Ráda bych se ale zmínila o mírně chladivém efektu, který při mytí pociťuji. Tento efekt je velmi příjemný a dá Vám pocit čistoty.
Nevím, jestli někdo máte zkušenost se zelenou verzí mycího gelu od firmy Chilly, má také chladivý efekt, obrovský chladivý efekt…a tam dole to není zrovna nic příjemného. U Cannadermu je to opravdu mírný, příjemný a svěží pocit.


Mycí gely vždy používám na holení

Pokud se s gelem nemůžu oholit, nemá u mě místo (právě kvůli tomu nepoužívám Latacyd Femina).
Pro holení bych sice uvítala, kdyby byla mycí emulze o malinko hustší, ale i tak se s ním hravě oholím.


Nedráždí a nevysušuje

Intime od Cannaderm mi nedráždí pokožku, nevysušuje a nemám na něj žádnou exematickou reakci.

S klidným svědomím Vám ho můžu doporučit. Na oficiálních stránkách firmy Cannaderm Vás 200 ml vyjde na 197 korun. Seženete ho také v lékárnách v Globusu a určitě v dalších obchodech a drogeriích.


Co používáte na intimní hygienu Vy? A už jste měli nějaký výrobek od značky Cannaderm?

Krásný zbytek dne,


Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)