úterý 14. února 2017

Můj Valentýn, tvůj Valentýn, náš Valentýn

Každý tvrdí, že Valentýna neslaví, ale přitom ho slaví úplně všichni!


A je to tady, Valentýn! A také každoroční řeči o tom, jak ho nikdo neslaví. Prosím Vás můžete mi někdo říct, jak je možné, že když Valentýn nikdo neslaví, jsou v ten den plná kina, restaurace a květinářství? Proč tomu tak je, když je pro všechny Valentýn den jako každý jiný?

Od dnešního rána nevidím na sociálních sítích nic jiného, než přání k Valentýnu, to je milé, o tom není pochyb a já si tyto přáníčka velmi ráda přečtu. Ale proč, když Valentýna neslavíte, proč vysíláte do světa tolik růžových přání?

Valentýna sice neslavíme, ale i přesto jsem dostala nádherné kytky od manžela.

Nad čím se, ale nejvíce pozastavuji, jsou texty typu: „Valentýna sice neslavíme, ale i přesto jsem dostala nádherné kytky od manžela.“, samozřejmě nejlépe s fotkou obrovské kytice nádherných růží, kterou manžel určitě nekoupil v Lídlu, když šel pro rohlíky.

Je trošku alibistické tvrdit, Valentýna neslavíme, ale přitom si k němu kupovat dárky. Nemyslíte?

Jako neslavit Vánoce, ale mít stromeček, pod ním dárky a k večeři kapra.

Nikdo Vás nebude soudit za to, že se máte s partnerem rádi, chodíte do kina nebo na večeře a dáváte si dárky i když je Valentýn. Hodně se také setkávám s názorem: k tomu abychom si ukázali lásku, nepotřebujeme Valentýna. Ano, s tím souhlasím, ale proč tyto věci nedělat i o Valentýnu?

Můj Valentýn

S partnerem chodíme každoročně do kina, ale letos jsme Valentýna pojali opravdu romanticky, vybrali jsme si film Kruhy (horor-doporučuji) a navíc jsme šli v pondělí. Byl to skvělý večer a opravdu jsem se bavila. Ale jestli Vás těší jít na 50 odstínů, tak běžte. Dělejte to, co Vás baví a co máte rádi a kdy to máte rádi. A pokud je zrovna Valentýn, nebojte se říct: „Na Valentýna jsme šli do kina.“.

Samozřejmě mi nakonec bylo líto, že jsem si kino vybrala včera a dneska bych ostrouhala, takže mě čeká ještě Valentýnské menu v restauraci. Opravdu se jmenuje Valentýnské a vypadá velmi chutně a já se na ně moc těším.


A jaké máte na dnešek plány vy?


Přeji Vám milí čtenáři krásného Valentýna.

Teress



Valentýnské články na blogu:









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)