sobota 24. června 2017

Glanc box - léto 2017

recenze 



Krásnou sobotu moji milí čtenáři. Dnes tu pro Vás mám náhled do krabice plné překvapení Glanc boxu. Je to neuvěřitelné, ale Glanc box se zde na blogu objevuje znovu, po více než roce. Po tak dlouhé odmlce se domnívám, že by dnešní recenze mohla být zajímavá a možná byste si box sami rádi dopřáli. Pokud toužíte mít takový box doma, Brandnooz – pod, který spadá i tato limitovaná edice, mi pro Vás zaslala slevový kód, který Vás opravňuje ke koupi boxu za zvýhodněnou cenu. Stačí při objednávce zadat kód FOOY16N4JS a box může být Váš. 



Co v nové letní edici boxu naleznete? 



V boxu dostanete péči o zuby z rodiny Signal a to zubní pastu White Now CC se zubním kartáčkem Carbon + Correct, pro především bělejší úsměv. 


Nejen Vaše zuby, ale i Vaše prádlo zajásá, po použití pracího gelu na odstranění skvrn značky Persil a aviváže s vůní inspirovanou nejlepšími francouzskými parfémy Silan Supréme Romance. 


Na toaletu můžete použít nové dvě varianty závěsného WC bloku Domestos – Power 5. Zatím jsem vyzkoušela růžovou variantu a voní opravdu krásně. 


Samozřejmě, v boxu nedostanete jen produkty určené přímo pro domácnost, ale také něco z kosmetického světa. Tentokrát se rozzáří Vaše pleť po použití jedné ze tří variant pleťových pláténkových masek (v boxu jen jeden druh masky) značky Dermacol. Pozadu nezůstanou ani Vaše nehty, těm můžete dodat šťávu červeným odstínem lakem značky Catrice. 



Dle průvodního letáku, který je vždy součástí boxu, jsou všechny produkty novinkou tohoto roku. Celková cena produktů vychází na 718 korun a samozřejmě převyšuje cenu boxu.  
  

Nejvíc mě potěšila růžová aviváž od Silanu, kterou bych si sama koupila. Naproti tomu bych z boxu vyřadila lak na nehty a pleťovou masku. Podle mě se kosmetické produkty hodí spíše do beauty boxů, což Glanc box není.  



Box se mi líbí, domnívám se, že u nás na trhu nic podobného nenajdete, proto Vám ho můžu s klidem doporučit. 





Přeji Vám krásný víkend, doufám, že si užijete nádherného teplého počasí a to nejlépe někde u vody. 




Teress 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)