pondělí 17. července 2017

Symbolické otevření budovy tržnice na Zelném trhu, MINT: Brno Fashion Market

Červnové zpřístupnění nové tržnice 



Právě dnes se v Brně na Zelném Trhu otevírala nová budova tržnice, která propojí Zelný trh a Radniční náměstí za budovou Staré radnice. Také v ní budeme moci nakoupit potraviny od lokálních prodejců, navštívit různá bistra nebo dát svoje děti do dětského koutku. I když se zatím jedná pouze o zkušební provoz, doufám, že se překlopí rovnou do provozu ostrého a nová tržnice zůstane konečně otevřená. Vždyť se o ní mluví už tak dlouho. 


Poprvé jsme se mohli do části budovy podívat již 20. června, kdy se konala tisková konference k otevírání tržnice a v rámci ní mini street food festival, kde se objevili především prodejci, kteří budou k vidění právě v nové tržnici. Aby celá akce byla ještě zajímavější byla spojena s MINT: Brno Fashion Market 24, na kterém jsme mohli obdivovat (případně zakoupit) autorské výtvory menších designérů a módních tvůrců. Vše se konalo především kolem budovy tržnice a v její přízemní části. Bohužel jiné části tenkrát zpřístupněny nebyly, a i přízemí budovy nebylo zcela hotové, spíše mi to přišlo velmi provizorní.   





I když v červnu bylo otevření budovy spíše symbolické, musím uznat, že celá akce se mi líbila, ráda jsem se podívala na nabídku producentů, kteří by již dnes měli mít svou vlastní kóji přímo v budově. Můžete zde najít například bistro  Pastifico, které jste doteď mohli vídat v různých částech města s jejich Pasta truckem, ve kterém prodávají čerstvé těstoviny s různými druhy omáček. Jsem velice ráda, že zrovna nabídka dobrých domácích těstovin bude mít nyní stálou provozovnu, do které si budu moci zajít kdykoliv, kdy dostanu chuť.  
 
Těstoviny z Pasta trucku mám velmi ráda. Tentokrát jsem zvolila  nevýraznou omáčku s ovčím sýrem, které se příště raději vyhnu.

Božský kopeček a příchuť černý bez, do horka ideální.

Zatím nejlepší donut, který jsem v Brně jedla od Funky Donuts.

Nemalý díl na krásném odpoledni měl zajisté MINT Market, kde byly k dostání opravdu krásné kousky od šperků přes ozdoby do vlasů, knihy, obrazy, oblečení... nabídka byla velmi široká a pokud jste nikdy MINT market nenavštívili, 6. září to můžete napravit, opět na Zelném trhu. Já se tam znovu chystám, jelikož vystavené věci se mi líbili. Speciálně se těším na značku Bali Secret, doufám, že holky opět přijedou, protože pro jejich vzdušnou módu a doplňky jsem se opravdu nadchla. 











Symbolické otevření tržnice se mi vážně líbilo i když z nové budovy, kvůli které se celá akce konala, jsem viděla opravdu málo. O to víc se těším až uvidím celou tržnici, když už je konečně celá otevřená.  


Byli jste se dnes podívat na otevření brněnské tržnice? Jaký k ní zaujímáte postoj? 


Přeji Vám krásný začátek nového týdne, 


Teress 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)