sobota 13. dubna 2013

Matura - soli, které stojí za to!


A jsem zase tu. To jsem si myslela, že sem minimálně týden žádný článek nedám, jelikož mě čekají tři zkoušky a ještě neumím ani ň. Ale osud tomu chtěl a já jsem se dnes ocitla na svatbě, vypila jsem několik sklenek šampaňského a popravdě řečeno, dneska už se nenaučím nic, ani kdybych chtěla L. Takže aby ten dnešek nebyl úplně marnej, rozhodla jsem se napsat alespoň článek. Mám spoustu kosmetiky nachystanou na zrecenzování, takže dneska se vrhneme alespoň na jednu z nich.



Na Vánočních trzích jsem si koupila přírodní koupelové soli. Lákala mě jejich vůně už zdálky. Něco takového jsem už dlouho necítila. Musím přiznat, že očekávání mě vůbec nezklamalo. Soli Matura jsou jedny z nejlepších koupelových produktů, jaké jsem v poslední době vyzkoušela. Pořád nechápu, proč všichni vychvalují koupelové přípravky od Lush, za tu cenu opravdu nestojí. Zato přírodní koupelové soli od Matury jsou oproti tomu zlaté. Provoní Vám celou koupelnu a to i na několik hodin po skončení koupele. Obsahují opravdové květy bylinek, které s Vámi plavou ve vaně:). Na solích se mi líbilo to, že nejsou uměle aromatizovány, ale že opravdu obsahují květy. Což už vypovídá hodně o kvalitě výrobků. A že těch kvítků není zrovna málo. Já jsem si vybrala meduňku a levanduli ale v nabídce jsou i jiné druhy jako například růže, pomeranč a spousty dalších.


Nemůžu přijít na nic, co bych těmhle solím vytkla a vidím jen samé pozitiva.
+ přírodní produkt
+ možnost koupi dárkových balení
+ kromě použití ke koupelový účelům, se soli dají použít na provonění šatní skříně
+ příznivá cena
+ nádherná dlouhotrvající vůně
+ soli obsahují části kvítků

Všechny soli se dají koupit na e-shopu Matury tady. 200g soli přijde na 50,-Kč, ale v nabídce jsou i větší balení.

Produktu dávám plný počet hvězdiček, protože opravdu nemám co vytknout a můžu Vám všem doporučit, určitě za tuhle cenu stojí. Kamarádka si je koupila také a plně sdílí můj názor, takže v tom nejsem sama:)


Mějte se všichni moc krásně
Teress

2 komentáře:

  1. Teda Teress, teď jsi mě nalákala. Hlavně když vidím, jak levný to je. Já jsem sice na olejíčky do vany spíš, ale uznávám, že sůl má taky něco do sebe. A ještě voní...

    LUSH balistiky do vany nepoužívám, jelikož dávat přes stovku za jednu koupel, to je trochu moc. Ale občas je koupím a dám do šatníku, to pak člověk nepotřebuje ani parfém:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono i dát přez stovku za něco co hodíš do skříně a necháš to tam dokud to nevyčichne, je taky dost:)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)