pondělí 30. listopadu 2015

Advent

Typ na nákup + soutěž


Málem jsem zapomněla na adventní neděli. Nevím, proč jsem si myslela, že je až příští týden. Zdá se, že je pro mě velmi náročné spočítat čtyři neděle. Hlavně čtyřiadvacátého jsem měla plnou pusu řečí, o tom jak za měsíc jsou Vánoce a jak moc se těším. Někdy je to složitý, a když nepoužíváte hlavu ještě složitější.



Kdyby nebylo mého muže, tak první svíčku na adventním věnci zapaluji příští týden a vůbec by mi to nebylo divný. To jen tak v sobotu povídá: „Zítra bude první adventní neděle.“ Já vytřeštěný oči: „Cože? To jako teď?“ Já myslela, že bude až příští týden. Advent nesmí být teď, nemám hotový článek na blog. A první adventní neděli musím mít článek o výzdobě.“ Jako kdyby to něco mohlo změnit a kvůli článku se mohla posunout i adventní neděle.
Proto se první adventní neděli u nás žádná velká vánoční výzdoba nekonala. Jediné, co opravdu být muselo, byl adventní věnec, který jsem se rozhodla udělat v neděli ráno. Ještě, že jsem si před časem koupila jeden proutěný věnec a adventní svíčky z e-shopu ifantazie.cz.


Mám ráda přírodní materiály a vždy jsem kolem polystyrenového korpusu motala větvičky (a děsně jsem u toho nadávala). Letos jsem chtěla změnu a kvůli svým šikovným rukám jsem raději objednala věnec proutěný, s tím, že si ho jen dozdobím. K tomu jsem vzala rovnou svíčky s čísly (je to výborná věc, zvlášť pokud neumíte počítat do čtyř). Udělala jsem dobře, protože věnec byl hotový jedna dvě, trošku jsem ho dozdobila zelenýma větvičkami, aby byl zajímavější a přidělala k němu tavící pistolí šišky. Ty jsem nastříkala zlatou akrylovou barvou. Pak už stačilo doplnit ozdobami, které používám snad třetím rokem a bylo hotovo.



Škoda jen, že mě večer bolela tak strašně hlava, že jsem tu první svíčku stejně nezapálila a šla si raději lehnout. Snad budu mít příští týde více štěstí.





Pokud potřebujete doladit vánoční výzdobu, můžu Vám doporučit e-shop i-fantazie, kde mají krásné Vánoční dekorace a do dvou dnů od objednání je máte doma.
Pokud nakupujete dárky na Vánoce přes e-shopy, podívejte se na www.nakupni-kose-tasky.cz. Jestli si něco vyberete, zadejte kód SLEVA100 a budete mít na svůj nákup slevu 100 korun.



Jaký máte adventní věnec vy? Pošlete mi fotku na fb nebo na email natalunka@centrum.cz a jednomu z Vás pošlu dáreček.

Krásný adventní čas,


Teress

4 komentáře:

  1. Tvůj věnec se mi líbí. Je odlišný od toho, na co narážím, když procházím kolem různých květinářství. Letos ty věnce....nevím, není to ono. U toho tvého mě zaujalo hlavně ladění barev - nikdy bych neřekla, že šedá může vypdat na adventním věnci dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ty fotky jsou takové nic moc (už není dobré světlo), takže jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  2. Máš nádherný věnec! Já bohužel letos žádný věnec nemám, ale hned jak přijedu domů na Vánoce, tak tam jeden od maminky bude! Tak jsem zvědavá, jaký bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ho pak taky můžeš poslat :-) Maminky umí dělat pěknou výzdobu .-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)